Over Toolstation

Vacatures

Toolstation biedt iedere vakman en serieuze doe-het-zelver professioneel gereedschap voor de laagste prijs. Bestellingen in Nederland kunnen geplaatst worden via de webshop, klantenservice of via één van onze vestigingen. Toolstation biedt meer dan alleen 'tools'! Het volledige assortiment van 11.000+ producten bestaat uit veel bekende merken zoals Bosch, Makita, Wera, Gardena, Heco, Plieger, Uponor, Fristads, GB, Jung en Bahco. Toolstation is in 2002 opgestart in Engeland en inmiddels zijn er al meer dan 200 shops geopend. In Nederland bestaat het concept sinds 2006 en is onderdeel van de beursgenoteerde Travis Perkins PLC group. Toolstation is een snelgroeiende, dynamische onderneming met gepassioneerde en deskundige medewerkers. Vanaf 2014 zijn we actief in Frankrijk en sinds begin 2016 zijn we ook in de Duitse markt geïntroduceerd. Daarnaast staat het plan om vanuit ons Europese hoofdkantoor in Leiden de uitrol van het concept naar andere Europese landen te organiseren. Ook in Nederland ligt de groei niet stil en zullen er aankomend jaar meer vestigingen geopend worden. Doordat we zo'n snelle groei doormaken zoeken wij nieuwe collega’s. Ben jij een enthousiaste doener die van aanpakken houdt en lijkt het je leuk om voor een snel groeiend internationaal bedrijf te werken? Kijk dan of er een passende vacature bij staat! Op deze pagina plaatsen wij regelmatig onze vacatures. Staat er een interessante vacature tussen, stuur dan per email een motivatie voorzien van CV aan jobs@toolstation.nl.
Openstaande vacatures:
Retail Vestigingen Marketing Product management Customer Service Finance & Administratie
  • Momenteel hebben wij geen vacatures op deze afdeling
IT Magazijn

Regiomanager Toolstation Noord Brabant

Voor aantal vestigingen in Noord Brabant zoekt Toolstation momenteel een regiomanager. Je draagt verantwoordelijkheid over een groot gedeelte van de groei die Toolstation momenteel doormaakt. Naast dat je de shopmanagers aanstuurt, kijk je constant naar mogelijkheden om te groeien als Toolstation zijnde en ben je tevens bezig met het selecteren van nieuw personeel. Het is dan ook belangrijk dat jij kritisch kan denken, een prettige gesprekspartner bent en vooral verstand van zaken hebt. Met die kwaliteiten ben jij de zelfverzekerde, gedreven regiomanager die wij zoeken: een onmisbare schakel binnen de uitbreiding van Toolstation.

Onze organisatieprofiel

Toolstation, de snelst groeiende on- en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een gedreven regiomanager. Het is niet alleen belangrijk dat jij leiderschap uitstraalt, maar ook kwaliteiten bezit om te coördineren, te luisteren naar mensen en mensen verder te ontwikkelen. Toolstation biedt jou die uitdaging!

Waarom jij wil starten aan deze kans

  • Je wilt onderdeel zijn van Toolstation en onze groei.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de vestigingen van jouw regio.
  • De mogelijkheid om te leren en te groeien in een veelzijdige functie.
  • Je krijgt zowel goede primaire als secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Dé kans om te werken bij een voorloper in multi-channel retailing.

Wat jij allemaal mag doen

  • Coachen en motiveren.
  • Naast jezelf, Toolstation en je medewerkers doen groeien.
  • Het optimaal versterken van de Toolstation vestigingen.
  • Verantwoording over personeelsplanning, werving en selectie.
  • Het correct laten uitvoeren van de procedures en controle daarvan.
  • Het gezicht van de regio zijn.
  • Gastheerschap vertalen op de vloer.

Onze ideale kandidaat heeft

  • MBO+ / HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een management functie.
  • Aantoonbare ervaring opgedaan met DHZ, groothandel bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw.
  • Woonachtig in regio Noord Brabant of Antwerpen.
  • In bezit zijn van een rijbewijs.

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Regiomanager Noord Brabant. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Krista Valk via jobs@toolstation.nl of telefonisch via 0 71 581 5050.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven
 

Shopmanager Hilversum

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een shopmanager in de buurt van Hilversum.

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Je bent verantwoordelijk voor de optimale prestatie van een Toolstation vestiging. De belangrijkste aandachtspunten zijn een goede werksfeer en perfecte service aan onze klanten. Je motiveert en coacht het shop team. Daarnaast zorg je voor een optimale personeelsplanning en correcte uitvoering van procedures.

Ons aanbod:
  • Werken bij een bedrijf dat klanttevredenheid vooropstelt
  • Verantwoordelijke functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Motiveren en coachen van het shopteam
  • Zorgen dat klanten graag naar jouw vestiging komen
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Je geeft het goede voorbeeld aan je shopteam
Functie-eisen:
  • MBO werk- en denkniveau
  • Leidinggevende ervaring
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Je bent in bezit van een auto en rijbewijs

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Shopmanager Hilversum. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Hilversum met doorgroei potentie

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een ervaren verkoopmedewerker in Hilversum.

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem. Je hebt ook eventueel de ambitie om door te groeien naar Shop Manager.

Ons aanbod:
  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat
  • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
  • Doorgroeimogelijkheden
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
Functie-eisen:
  • MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Hilversum. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Shopmanager Katwijk

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een shopmanager in de buurt van Katwijk.

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Je bent verantwoordelijk voor de optimale prestatie van een Toolstation vestiging. De belangrijkste aandachtspunten zijn een goede werksfeer en perfecte service aan onze klanten. Je motiveert en coacht het shop team. Daarnaast zorg je voor een optimale personeelsplanning en correcte uitvoering van procedures.

Ons aanbod:
  • Werken bij een bedrijf dat klanttevredenheid vooropstelt
  • Verantwoordelijke functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Motiveren en coachen van het shopteam
  • Zorgen dat klanten graag naar jouw vestiging komen
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Je geeft het goede voorbeeld aan je shopteam
Functie-eisen:
  • MBO werk- en denkniveau
  • Leidinggevende ervaring
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Je bent in bezit van een auto en rijbewijs

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Shopmanager Katwijk. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Katwijk

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een verkoopmedewerker in Katwijk.

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.

Ons aanbod:
  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat
  • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Katwijk. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Senior Shopmanager Breda

Jij bent het gezicht voor de klant in Breda. Jij bent immers verantwoordelijk voor het opbouwen van een goed draaiende vestiging. Als shopmanager is het dan ook belangrijk dat je naast je klanten ook je medewerkers voor je weet te winnen. Ook ben je er verantwoordelijk voor dat de efficiënte en kwalitatief sterke service die Toolstation wil bieden, een van de belangrijkste doelen is voor het team van Toolstation Breda. Samen zorgen jullie voor een zo goed mogelijke klantbeleving. Ten slotte is de uitdaging aan jou om te zorgen voor een optimale personeelsplanning en een correcte uitvoering van de procedures.

Toolstation, de snelst groeiende on- en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een gedreven shopmanager uit Breda en omgeving. Het is niet alleen belangrijk dat jij leiderschap uitstraalt, maar ook ambitie hebt om door te groeien en gemotiveerd bent om jouw kwaliteiten en kennis te ontwikkelen. Dat is de kans die Toolstation jou biedt.

Waarom jij wil starten aan dit nieuwe avontuur
  • Je wordt uitgedaagd om een zo goed mogelijke klantbeleving te verzorgen.
  • De verantwoordelijkheid van Toolstation Breda ligt bij jou.
  • De mogelijkheid om door te groeien naar verantwoordelijke voor het aansturen van meerdere locaties.
  • Je krijgt zowel redelijke primaire als secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Dé kans om te werken bij een voorloper in multi-channel retailing.
Wat jij allemaal mag doen
  • Coachen en motiveren.
  • Met een commerciële instelling klanten binden.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel concept.
  • Het correct uitvoeren van de procedures.
  • Het gezicht van de shop zijn.
Onze ideale kandidaat heeft
  • MBO+ werk- en denkniveau.
  • Leidinggevende ervaring.
  • Aantoonbare ervaring opgedaan met DHZ, groothandel bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw.
  • Woonachtig in het westen van Noord-Brabant.
  • Uitstekende computer vaardigheden.
  • Een auto en rijbewijs.

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Shopmanager Breda. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Krista Valk via jobs@toolstation.nl of telefonisch via 071-5815050.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Breda

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Breda

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.

Ons aanbod:

  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat
  • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing

Verantwoordelijkheden:

  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem

Functie-eisen:

  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Breda. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Zaterdagkracht Landelijk

Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Ben jij op zoek naar een toffe bijbaan naast je studie? Dan is dit je kans! Toolstation is de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, en wij zijn op zoek naar een zaterdag- en of oproepkracht voor diverse locaties!

Jij zal degene zijn die de klanten voorziet van een advies omtrent hun aankoop. Collegialiteit, pro activiteit en nauwkeurigheid zijn bovendien belangrijke eigenschappen van een Toolstation medewerker. Ten slotte is het belangrijk dat jij een flexibele instelling hebt en beschikbaar bent voor wisselende diensten.

Dit ben jij
  • Klantgericht, servicegericht en redelijk deskundig op het gebied van klussen.
  • Één van de gezichten die onze shop tot een succes maakt.
  • In staat om op de juiste wijze te infomeren en een perfecte service te verlenen.
  • Jij kan de betalingen van de klant netjes en accuraat in het kassasysteem verwerken.
Waarom jij bij Toolstation wilt werken
  • Je krijgt de mogelijkheid om in een hecht team te werken.
  • Klanttevredenheid behouden en verhogen is alledaagse kost.
  • Uitdaging en verantwoordelijkheid.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Je gaat veel leren op het gebied van gereedschap en ijzerwaren.
  • Dé kans om je passie voor klussen verder uit te bouwen.
  • Wie wil er nou niet werken bij een voorloper in het Multi-channel concept?
Wat jij allemaal mag doen
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten.
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures verzorgen.
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem.
Waarom we jou zouden willen aannemen
  • Je bent flexibel beschikbaar en pakt open diensten graag aan.
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Auto incl. rijbewijs is een pré.
Selectie procedure

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie zaterdagkracht. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Shopmanager Den Bosch

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een shopmanager in de buurt van Den Bosch.

Als shopmanager ben je verantwoordelijk voor de optimale prestatie van een Toolstation vestiging. De belangrijkste aandachtspunten zijn een goede werksfeer en perfecte service aan onze klanten. Je motiveert en coacht het shop team. Daarnaast zorg je voor een optimale personeelsplanning en correcte uitvoering van procedures.

Ons aanbod:

  • Werken bij een bedrijf dat klanttevredenheid vooropstelt.
  • Verantwoordelijke functie.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing.

Verantwoordelijkheden: :

  • Motiveren en coachen van het shopteam.
  • Zorgen dat klanten graag naar jouw vestiging komen.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures.
  • Je geeft het goede voorbeeld aan je shopteam.

Functie-eisen: :

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Leidinggevende ervaring.
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Je bent in bezit van een auto en rijbewijs.

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Shopmanager Den Bosch. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Krista Valk via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Shopmanager Roosendaal

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een shopmanager in de buurt van Roosendaal.

Als shopmanager ben je verantwoordelijk voor de optimale prestatie van een Toolstation vestiging. De belangrijkste aandachtspunten zijn een goede werksfeer en perfecte service aan onze klanten. Je motiveert en coacht het shop team. Daarnaast zorg je voor een optimale personeelsplanning en correcte uitvoering van procedures.

Ons aanbod:

  • Werken bij een bedrijf dat klanttevredenheid vooropstelt.
  • Verantwoordelijke functie.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing.

Verantwoordelijkheden: :

  • Motiveren en coachen van het shopteam.
  • Zorgen dat klanten graag naar jouw vestiging komen.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures.
  • Je geeft het goede voorbeeld aan je shopteam.

Functie-eisen: :

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Leidinggevende ervaring.
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Je bent in bezit van een auto en rijbewijs.

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Shopmanager Roosendaal. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Krista Valk via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Shopmanager Tilburg

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een shopmanager in de buurt van Tilburg.

Als shopmanager ben je verantwoordelijk voor de optimale prestatie van een Toolstation vestiging. De belangrijkste aandachtspunten zijn een goede werksfeer en perfecte service aan onze klanten. Je motiveert en coacht het shop team. Daarnaast zorg je voor een optimale personeelsplanning en correcte uitvoering van procedures.

Ons aanbod:

  • Werken bij een bedrijf dat klanttevredenheid vooropstelt.
  • Verantwoordelijke functie.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing.

Verantwoordelijkheden: :

  • Motiveren en coachen van het shopteam.
  • Zorgen dat klanten graag naar jouw vestiging komen.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures.
  • Je geeft het goede voorbeeld aan je shopteam.

Functie-eisen: :

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Leidinggevende ervaring.
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Je bent in bezit van een auto en rijbewijs.

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Shopmanager Tilburg. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Krista Valk via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Shopmanager Gouda

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een shopmanager in de buurt van Gouda.

Als shopmanager ben je verantwoordelijk voor de optimale prestatie van een Toolstation vestiging. De belangrijkste aandachtspunten zijn een goede werksfeer en perfecte service aan onze klanten. Je motiveert en coacht het shop team. Daarnaast zorg je voor een optimale personeelsplanning en correcte uitvoering van procedures.

Ons aanbod:

  • Werken bij een bedrijf dat klanttevredenheid vooropstelt.
  • Verantwoordelijke functie.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing.

Verantwoordelijkheden: :

  • Motiveren en coachen van het shopteam.
  • Zorgen dat klanten graag naar jouw vestiging komen.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures.
  • Je geeft het goede voorbeeld aan je shopteam.

Functie-eisen: :

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Leidinggevende ervaring.
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Je bent in bezit van een auto en rijbewijs.

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Shopmanager Gouda. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Krista Valk via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Internship Online Marketing

Toolstation Europe is a multi-channel retailer focusing on selling electrical devices and tools for the construction and DIY sector. With its origins in England Toolstation established itself in the Netherlands and is currently expanding to Belgium, France and Germany. The Headquarters of Toolstation Europe is located in Leiden approximately 20 minutes away from Amsterdam.

As a dynamic and fast expanding organization Toolstation seeks to strengthen its Online Marketing Department for the Netherlands. You will work in an international setting surrounded by different nationalities. The focus of your activities will be the Dutch market, in particular the online channel.

Tasks:
  • Research on web-behavior of customer and potential customers
  • Performance measurement of e-mail traffic
  • Cooperating with marketing and product department
  • Optimization of product selection
  • Analysis of online sales
Your profile:

Toolstation is searching for a flexible and encouraged candidate who can thrive in a multinational setting. A hands-on and proactive mentality is required to optimize the online sales of Toolstation. You like to work with different marketing tools or want to increase your proficiency with Google Analytics and different advertisement platforms such as Beslist.nl or Google Adwords? In this case this is the perfect opportunity for you. You will gain knowledge in terms of customer and web/online behavior as well as expertise in the construction and the DIY market of the Netherlands. Duration of the internship is approximately 4 to 5 months, starting from February.

In addition, you will work with colleagues from different departments of Toolstation which will provide you with insight of an organization which is built on an international foundation. This will not only help you to enlarge your professional network, but also give you the opportunity to prove and enhance your skills. You will work together with the product team to optimize the selection of our offered products as well as the marketing department to increase the customer satisfaction of our online channels.

Application:

Are you interested in proofing your online marketing skills in a real-life scenario and to take your first steps into the marketing world? Look no further and apply today! Please send your application letter as well as your CV to jobs@toolstation.nl under the subject of “Internship Online Marketing”. Your contact person is Roos Stoffels from the HRM department. In case you got further questions or comments, feel free to contact us under the previous mentioned email address. We are looking forward to welcome you to our team.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Internationale Inkoper

Toolstation Europe B.V. heeft haar hoofdkantoor in Leiden in Nederland. Alle activiteiten van de onderneming worden vanuit Leiden gecoördineerd en uitgevoerd. Wij zijn een dynamisch, snelgroeiende, van oorsprong Engelse organisatie, en zoeken ter versterking van ons productteam een internationale inkoper

Ons aanbod:
  • Een uitdagende baan met ruimte voor eigen inbreng en initiatief.
  • Een omgeving met directe en open communicatie.
  • Een dynamische en snelgroeiende organisatie met een toegewijd internationaal team.
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Een aantrekkelijk salaris.
Werkzaamheden
  • Organiseren en beheren van verschillende productcategorieën voor Toolstation Europa.
  • Verbeteren van leverancierscondities.
  • Analyseren en begrijpen van de markten waar Toolstation actief is.
  • Coachen en begeleiden van Commercieel Assistant.
  • Werken met een team met andere Internationale Inkopers.
Functie-eisen
  • HBO werk – en denkniveau.
  • U heeft ten minste 5 jaar Inkoop ervaring in de doe-het-zelf- of een vergelijkbare markt.
  • Als inkoper bent u verantwoordelijk voor specifieke productgroepen en bent u in staat om met leveranciers betere contractvoorwaarden en leveringsvoorwaarden uit te onderhandelen. Het is van belang begrip te hebben van supply chain management en ervaring te hebben met het nemen van strategische en toekomstgerichte beslissingen, met als doel om een heldere product/ leveranciers strategie op te zetten voor de lange termijn.
  • Inzicht in de doelgroep van Toolstation is zeer belangrijk. Het uit kunnen voeren van de werkzaamheden volgens de Toolstation richtlijnen een simplistische en kosten-efficiënte manier is cruciaal.
  • U beschikt over een praktische en doelgerichte aanpak.
  • Uitstekende kennis van de Engelse taal is een must. Kennis van andere Europese talen is een pré.
  • Ervaring met inkoop in andere Europese landen is een pré
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Internationale inkoper. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Commercieel Assistent

Wegens de groei van het bedrijf is Toolstation per direct op zoek naar een Commercieel Assistent. Ben je servicegericht met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende en dynamische onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Als Commercieel Assistent ben je de rechterhand van jouw International Buyer en werk je nauw samen met verschillende afdelingen zoals Marketing, Contact Centre/Shops en Warehouse. Je speelt een belangrijke rol in het uitvoeren van de Toolstation formule en je bent in staat om zorg te dragen voor de beschikbaarheid van jouw productgroepen. Verder staat onze klant bij jou op nummer 1.

Werkzaamheden
  • Correct invoeren, verwerken en controleren van data met betrekking tot de producten in ons IT systeem.
  • Controleren van Prints & Emailings op content en beschikbaarheid.
  • Onderhoud assortiment en onderhoud van statussen en producten.
  • Ondersteuning bieden aan Contact Centre/Shops en Warehouse.
  • Aanvragen van offertes.
  • Verwerken van promotie uitingen, zoals Prints & Emailings.
  • Opvragen van artikelgegevens.
  • Voorbereiding van leveranciersgesprekken.
  • Implementeren en begeleiden van nieuwe artikelen en assortiment wissels.
Functie-eisen
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Een afgeronde opleiding in de relevante richting;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring.
  • Affiniteit met onze producten.
  • Je bent nauwkeurig, taakgericht en een teamspeler.
  • Je presteert goed onder tijdsdruk en hebt een hands-on mentaliteit.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Ervaring met Excel.
Aanbod
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie.
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's.
Selectie procedure

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Commercieel Assistent. Voor vragen en meer informatie kan per e-mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Inkoop Assitent

Wegens de groei van het bedrijf is Toolstation per direct op zoek naar een Inkoop Assistent. Ben je servicegericht met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende en dynamische onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Als Inkoop Assistent ben je hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het verzorgen van het inkoopproces. Je plaatst dagelijks de bestellingen voor de verschillende landen en je bent het aanspreekpunt van alle leveranciers v.w.b. de bestellingen en leveringen. Daarnaast heb je nauw contact met de afdeling inkoop, logistiek en financiële administratie. Je hebt een pro-actieve houding en je vindt het leuk om de uitdaging aan te gaan als het gaat om het verbeteren van de leverperformance van de leveranciers.

Werkzaamheden
  • Correct invoeren en verwerken van de bestellingen;
  • Administratieve afhandeling van de bestellingen;
  • Soepel verlopen van het bestel- en leverproces;
  • Zorgdragen voor tijdige leveringen;
  • Beheren van prijsverschillen;
  • Aanspreekpunt leveranciers, Inkoop, Logistiek en financiële administratie;
  • Opmaken van inkoop en leveranciers statistieken;
  • Diverse Supply Chain taken zoals; optimaliseren van het order proces, bewaken van promotievoorraad en het verbeteren van de uitleverprestaties van de leveranciers;
Functie-eisen
  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Een afgeronde opleiding in de relevante richting;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring.
  • Analytisch, Consistent en taakgericht
  • Pro-actieve houding m.b.t. het oplossen van problemen
  • In staat om Ad-Hoc te werken
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Ervaring met Excel.
Aanbod
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie.
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's.
Selectie procedure

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Inkoop Assistent. Voor vragen en meer informatie kan per e-mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Stagiair Product Management

Bij Toolstation hebben we een leuke en interessante stageplaats vrij. Ben je servicegericht met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende en dynamische onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Het Toolstation hoofdkantoor is gevestigd in Leiden. Tijdens de stage ga je je met diverse projecten bezig houden. Een voorbeeld hier van is het analyseren van de verkoopcijfers van Toolstation zodat de inkoop van de producten hier zo optimaal mogelijk op afgestemd kunnen worden. Dit betekent dat je je voornamelijk bezighoudt met het generen van cijfers uit onze systemen, om deze vervolgens te analyseren. Op basis hiervan kom je natuurlijk met goede adviezen richting onze inkopers. Een ander leuk project is het optimaliseren van de brochure in samenwerking met de marketing afdeling. Hierbij kijk je naar hoe een productgroep het beste gegroepeerd kan worden op één of meerdere pagina’s en zorg je dat dit werkelijkheid wordt door samen te werken met de marketing afdeling.
Aanleiding / verantwoording van de opdracht:
Momenteel is Toolstation Europe druk bezig met het vergroten van het marktaandeel, zowel in binnen- als buitenland. Sinds 2014 is het bedrijf ook actief in Frankrijk, en hopen dit in 2016 te kunnen zijn in Duitsland. In Nederland gaat het om de bereikbaarheid te vergroten, door middel van het openen van nieuwe verkooppunten. De planning is dat in het komende jaar 10 à 12 nieuwe Toolstation vestigingen worden geopend in Nederland. De kracht achter Toolstation is, naast de inzet van diverse verkoopkanalen, de prijs-kwaliteitverhouding. Om deze zo optimaal mogelijk te hebben, moeten de verkoopcijfers worden geanalyseerd.
Verwacht eindresultaat:
Het doel van Toolstation Europe is de groei in Nederland te vergroten. Aan het eind van de stage willen we voor specifieke productgroepen de inkoop zo optimaal mogelijk afgestemd hebben op de verkoop. Hierdoor zal ook het aantal orders stijgen.
Selectieprocedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Stageplaats. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven
 

Customer Service Representative (French and English)

Due to the expansion in France and the growth of the company, Toolstation is currently looking for someone to join our French customer service team. Do you speak fluent French, are you service oriented with a hands-on mentality and would like to work for a fast growing and dynamic company? Then Toolstation is looking for you!

Our customer service is based in Leiden and depending on the workload, the emphasis can shift between Dutch, German and French customers. As a Customer Service Representative, or CSR, you will act as a liaison, and provide product/service information and resolve any emerging problems that our customers might face with accuracy an efficiency. The target is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.

As a CSR, you will:

  • Answer customer questions via e-mail and mail;
  • Answer customer questions by phone, contacting customers regarding order status;
  • "Track and trace" customer orders and communicate this with our logistics partners to educate customers;
  • Administrative settlement of warranty claims and returns;
  • Support for all other requested tasks.

The successful candidate will also have:

  • Minimum 2 years’ experience in customer service within a mail order company;
  • Fluent in French and English (oral and written);
  • Strong administrative skills are and accuracy are required as well as working in a team with established procedures;
  • You have a no-nonsense and hands-on mentality;
  • You have a commercial attitude;
  • You have knowledge and / or affinity for our products.

Applying

Are you interested? Do you have the skills and education to match the profile? If so, please email your CV and a cover letter to jobs@toolstation.nl referring to CSR France. For more information you can email your questions to jobs@toolstation.nl.

Acquisition is not appreciated. Terug naar boven

Stagiair Customer Service

Stagiair Customer Service Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Wil jij ervaring opdoen met administratief werk, telefoneren en een vleugje commercie? Heb jij de wens om vooral inbound te bellen? Kan jij niet wachten om alle klanten van Toolstation blij te maken en te helpen? Dan biedt Toolstation jou de ideale mogelijkheid om in de vorm van een stage werkervaring op te doen. Bovendien krijg je van ons de kans om jezelf te ontwikkelen op het gebied van klantdienstverlening, telefoneren en administreren. Lees snel verder als je meer wilt weten!

Op dit moment groeit Toolstation enorm. Natuurlijk is het dan leuk om deel uit te maken van deze groei. Vooral als je die ervaring mag meemaken op customer service. Onze customer service bestaat uit een enthousiast, internationaal team dat dagelijks onze klanten de beste en meest efficiënte service wil aanbieden. Resultaatgerichtheid, mentaliteit en de wil om ervaring op te doen binnen een internationale en dynamische organisatie zijn belangrijke speerpunten in het sollicitatieproces.

Welke kansen er voor jou liggen als Stagiair Customer Service
  • Het verlenen van de best mogelijke service aan klanten;
  • Een bijdrage leveren aan het behouden en vergroten van klanttevredenheid;
  • Zorgen voor een uniforme klantbeleving;
  • Het verbeteren en optimaliseren van onze afdelingsprocessen.
Waarom jij stagiair wil zijn bij Toolstation
  • Je mag werkervaring opdoen bij een internationale, groeiende werkgever;
  • Afhankelijk van jouw opleidingsniveau ontvang je een stagevergoeding;
  • Je krijgt ruime verantwoordelijkheid en vrijheid om te leren;
  • Verschillende beschikbare projecten die je kan oppakken.
Selectie procedure:

Ben je geïnteresseerd in deze stageplaats en volg je een opleiding Marketing & Communicatie, Administratie of Zakelijke Dienstverlening en ben je beschikbaar vanaf september 2017 of eerder? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Stageplaats Klantenservice. Voor vragen en meer informatie kan per mail of telefonisch contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl of 071-5815050. Je kan dan vragen naar Lennard van Duijn (HR-assistant).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Junior Support Engineer Leiden

Kom jij ons team versterken?
 

De Junior Support Engineer is verantwoordelijk voor de technische ondersteuning van het hoofdkantoor, het magazijn en de winkels van een ‘multi-channel’, snel groeiende, dynamische, internationale Retail organisatie. Dit betekent dat jij, in je rol als Support Engineer, ondersteuning biedt aan alle collega’s met dagelijkse problemen, werkplekken bouwt en configureert, en netwerken beheert.

Op dit moment bestaat uit onze IT afdeling uit één andere Support Engineer en een Software en Support Engineer, die nauw samenwerken met het IT team van onze zusterorganisatie in het Verenigde Koningrijk. Vanwege de snelle groei en het dynamische karakter van Toolstation zijn wij voor ons hoofdkantoor in Leiden per direct op zoek naar een:

Junior Support Engineer  (m/v, 40 uur per week)
 
Specifieke verantwoordelijkheden:
  • Ondersteuning bieden (telefonisch en face-to-face) aan het hoofdkantoor en het distributiecentrum van 50 mensen, plus 15 winkels. Werken op een verscheidenheid van hardware en besturingssystemen waaronder Ubuntu Linux, Windows & OS/X.
  • Bouwen & configureren van IT uitrusting voor de winkels, plus ‘on-site’ installatie (inclusief router, PIN apparaten enz.).
  • Bouw, configureer & ondersteun magazijn werkplekken voor Pick/Pack & Goods In.
  • Helpen met het beheren van het kantoor-LAN, die gebruik maakt van gestructureerde bekabeling, Wi-Fi en het ‘debuggen’ van verbindingsproblemen.
  • Helpen met het beheren van een serverruimte met HP-servers, Zyxel switches & een Cisco firewall.
  • Werken als onderdeel van een IT-team van technici en developers, alsmede contact onderhouden met zuster-organisatie in het Verenigd Koninkrijk.
  • Samenwerken met leveranciers (diensten en hardware) m.b.t. de aanschaf van nieuwe apparatuur en het onderhoud van het bestaande domein. Indien nodig support ticket(s) aanmaken met leveranciers.
  • Toezicht houden over het IT apparatuur met behulp van Zabbix, en waarschuwingen beheren op een proactieve manier.
  • Werken binnen serviceovereenkomsten, wet- en regelgeving bijv. EU GDPR.
  • Schrijven en bijwerken van systemen documentatie.
  • Deelnemen aan de buitenuren ‘systems upgrades’ en de wisselende oproepschema.
  • De IT activa register bijhouden.
Functie- eisen:
  • Ervaring in een soortgelijke functie.
  • Ervaring van het gebruik van een ticketing systeem (in bepaalde RT) een pré.
  • Ervaring met pakhuis uitrusting zoals Zebra printers en touch screens een pré.
  • Beheerst de Engelse taal in woord en schrift, andere talen een voordeel.
  • Beschikt over rijbewijs & eigen auto.
  • Woont binnen redelijke afstand (& het liefst ter noorden, westen of oosten) van Leiden.
Ons aanbod:
  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat.
  • Een uitdagende en verantwoordelijk functie.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing.
Over Toolstation

Sinds 2006 heeft het deskundig team van Toolstation één focus: lage prijzen, vooraden op orde houden en last but not least een efficiënte service bieden. Dat is wat het succes en de enorme groei van Toolstation mogelijk maakt. Wie dacht dat Toolstation enkel gereedschap aanbiedt, heeft het duidelijk mis. Toolstation levert ook installatiematerialen, schroeven, bevestigingsmiddelen, werkkleding en dit met een ruime keuze aan professionele merken. De webshop geeft een volledig overzicht van het assortiment.jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Junior Support Engineer. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Roos Stoffels, HR Supervisor, via jobs@toolstation.nl of +31 71 581 5050. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven


Oproepkracht Orderpicker Warehouse

Ben je woonachtig in Leiden en omstreken, ga je naar school en heb je in de avonduren en op de zaterdag regelmatig wat uurtjes over? Dan hebben wij mogelijk iets voor je. Wij zijn op zoek naar oproepkrachten die ons team voornamelijk in de avond en op de zaterdag komen versterken. Als Orderpicker ga je in het magazijn helpen met het verzamelen en controleren van de bestellingen van onze klanten.
Ons aanbod:
  • Salaris gebaseerd op het DHZ (Doe Het Zelf) CAO
  • Gezellige collega’s
Verantwoordelijkheden:
  • Het verzamelen, inpakken en controleren van klantorders in het centrale magazijn;
  • Verzorgen van de aanvulling van producten voor de diverse shops;
  • Het uitpakken en controleren van inkomende goederen;
  • Uitvoeren van inventarisatiewerkzaamheden.
Functie- eisen:
  • Beschikbaarheid in de avonduren (tot 23.00 uur) en op de zaterdag
  • Collegiale en nauwkeurige werkhouding
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Oproepkracht Avond- en Weekenddienst Orderpicker Warehouse. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Voor oproepkrachten kunnen wij helaas geen reiskosten vergoeden. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven