Over Toolstation

Vacatures

Toolstation biedt iedere vakman en serieuze doe-het-zelver professioneel gereedschap voor de laagste prijs. Bestellingen in Nederland kunnen geplaatst worden via de webshop, klantenservice of via één van onze vestigingen. Toolstation biedt meer dan alleen 'tools'! Het volledige assortiment van 11.000+ producten bestaat uit veel bekende merken zoals Bosch, Makita, Wera, Gardena, Heco, Plieger, Uponor, Fristads, GB, Jung en Bahco. Toolstation is in 2002 opgestart in Engeland en inmiddels zijn er al meer dan 200 shops geopend. In Nederland bestaat het concept sinds 2006 en is onderdeel van de beursgenoteerde Travis Perkins PLC group. Toolstation is een snelgroeiende, dynamische onderneming met gepassioneerde en deskundige medewerkers. Vanaf 2014 zijn we actief in Frankrijk en sinds begin 2016 zijn we ook in de Duitse markt geïntroduceerd. Daarnaast staat het plan om vanuit ons Europese hoofdkantoor in Leiden de uitrol van het concept naar andere Europese landen te organiseren. Ook in Nederland ligt de groei niet stil en zullen er aankomend jaar meer vestigingen geopend worden. Doordat we zo'n snelle groei doormaken zoeken wij nieuwe collega’s. Ben jij een enthousiaste doener die van aanpakken houdt en lijkt het je leuk om voor een snel groeiend internationaal bedrijf te werken? Kijk dan of er een passende vacature bij staat! Op deze pagina plaatsen wij regelmatig onze vacatures. Staat er een interessante vacature tussen, stuur dan per email een motivatie voorzien van CV aan jobs@toolstation.nl.
Openstaande vacatures:
Vestigingen Marketing Product management Customer Service Finance & Administratie Human Resources Magazijn Overig

Oproepkracht Amsterdam

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een oproepkracht voor onze vestiging in Amsterdam Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.
Ons aanbod:
  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat
  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
Functie-eisen:
  • Je bent flexibel beschikbaar en vindt het niet erg om wisselende diensten te werken
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Oproepkracht Amsterdam. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Shopmanager Nijmegen

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een shopmanager in de buurt van Nijmegen. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent verantwoordelijk voor de optimale prestatie van een Toolstation vestiging. De belangrijkste aandachtspunten zijn een goede werksfeer en perfecte service aan onze klanten. Je motiveert en coacht het shop team. Daarnaast zorg je voor een optimale personeelsplanning en correcte uitvoering van procedures.
Ons aanbod:
  • Werken bij een bedrijf dat klanttevredenheid vooropstelt
  • Verantwoordelijke functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Motiveren en coachen van het shopteam
  • Zorgen dat klanten graag naar jouw vestiging komen
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Je geeft het goede voorbeeld aan je shopteam
Functie-eisen:
  • MBO werk- en denkniveau
  • Leidinggevende ervaring
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Je bent in het bezit van een auto en rijbewijs.
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Shopmanager Nijmegen. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven
 

Shopmanager Utrecht

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een shopmanager in de buurt van Utrecht. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent verantwoordelijk voor de optimale prestatie van een Toolstation vestiging. De belangrijkste aandachtspunten zijn een goede werksfeer en perfecte service aan onze klanten. Je motiveert en coacht het shop team. Daarnaast zorg je voor een optimale personeelsplanning en correcte uitvoering van procedures.
Ons aanbod:
  • Werken bij een bedrijf dat klanttevredenheid vooropstelt
  • Verantwoordelijke functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Motiveren en coachen van het shopteam
  • Zorgen dat klanten graag naar jouw vestiging komen
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Je geeft het goede voorbeeld aan je shopteam
Functie-eisen:
  • MBO werk- en denkniveau
  • Leidinggevende ervaring
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Je bent in het bezit van een auto en rijbewijs.
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Shopmanager Utrecht. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Nijmegen

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Nijmegen Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.
Ons aanbod:
  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat
  • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Verkoopmedewerker Nijmegen. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Ede

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een Verkoopmedewerker voor de vestiging in Ede!

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.

Ons aanbod:
  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat
  • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl. o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Ede. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Utrecht

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een Verkoopmedewerker voor de vestiging in Utrecht!

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.

Ons aanbod:
  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat
  • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl. o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Utrecht. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Leiderdorp

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een verkoopmedewerker in Leiderdorp voor 16 uur per week.

Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.

Ons aanbod:

  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat
  • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing

Verantwoordelijkheden:

  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem

Functie-eisen:

  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Leiderdorp. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Online marketing assistent België

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden gaat binnenkort open in België en zoekt een online marketing assistant voor de Belgische markt. Wij zoeken en ambitieuze starter die de e-commerce activiteiten in België kan opzetten en ontwikkelen tot platforms die bijdragen aan de doelstellingen. Heb je kennis van e-commerce in België en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent verantwoordelijk voor de online marketing prestatie van Toolstation in België. Naast de digitale uitdagingen zul je ook meewerken aan het ontwikkelen van de eerste catalogus in België en andere marketing activiteiten. Deze functie zal uitgevoerd worden vanuit het Europese hoofdkantoor in Leiden. Je bent werkzaam binnen het internationale team van online professionals.
Werkzaamheden:
    • Up-to-date houden van de website en e-commerce prestatie;
    • Email campagnes uitvoeren en middels testen en optimaliseren de respons vergroten;
    • Opzetten van een netwerk van paid kanalen die bijdragen aan de doelstellingen;
    • Opzetten en bijhouden van Social Media;
    • Meewerken aan de lancering van de eerste catalogus
.
Functie-eisen:
  • Minimaal een bachelor diploma in een commerciële richting;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Vlaams;
  • Stressbestendig, oog voor detail en een resultaatgerichte instelling;
  • Uitstekende analytische vaardigheden;
  • Creatief in de zin dat je uitdagende e-mail/online campagnes kunt ontwikkelen.
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Online Marketing Assistent België. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Internship Online Marketing

Toolstation Europe is a multi-channel retailer focusing on selling electrical devices and tools for the construction and DIY sector. With its origins in England Toolstation established itself in the Netherlands and is currently expanding to Belgium, France and Germany. The Headquarters of Toolstation Europe is located in Leiden approximately 20 minutes away from Amsterdam.

As a dynamic and fast expanding organization Toolstation seeks to strengthen its Online Marketing Department for the Netherlands. You will work in an international setting surrounded by different nationalities. The focus of your activities will be the Dutch market, in particular the online channel.

Tasks:
  • Research on web-behavior of customer and potential customers
  • Performance measurement of e-mail traffic
  • Cooperating with marketing and product department
  • Optimization of product selection
  • Analysis of online sales
Your profile:

Toolstation is searching for a flexible and encouraged candidate who can thrive in a multinational setting. A hands-on and proactive mentality is required to optimize the online sales of Toolstation. You like to work with different marketing tools or want to increase your proficiency with Google Analytics and different advertisement platforms such as Beslist.nl or Google Adwords? In this case this is the perfect opportunity for you. You will gain knowledge in terms of customer and web/online behavior as well as expertise in the construction and the DIY market of the Netherlands. Duration of the internship is approximately 4 to 5 months, starting from February.

In addition, you will work with colleagues from different departments of Toolstation which will provide you with insight of an organization which is built on an international foundation. This will not only help you to enlarge your professional network, but also give you the opportunity to prove and enhance your skills. You will work together with the product team to optimize the selection of our offered products as well as the marketing department to increase the customer satisfaction of our online channels.

Application:

Are you interested in proofing your online marketing skills in a real-life scenario and to take your first steps into the marketing world? Look no further and apply today! Please send your application letter as well as your CV to jobs@toolstation.nl under the subject of “Internship Online Marketing”. Your contact person is Roos Stoffels from the HRM department. In case you got further questions or comments, feel free to contact us under the previous mentioned email address. We are looking forward to welcome you to our team.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Internationale/r Einkäufer/in

Die Firma hat ihren Sitz in Leiden in den Niederlanden. Toolstation ist auf der Suche nach einem Bewerber, der einen Standortwechsel in Betracht zieht.
Aufgaben
Toolstation Europe ist ein dynamisches, schnell wachsendes Unternehmen mit Ursprung in England. Um unser Produkt-Team zu verstärken, suchen wir nach einem/einer internationalen Einkäufer/in, der sich auf den deutschen Markt spezialisiert. Der Hauptsitz der Firma befindet sich in Leiden im westlichen Teil der Niederlande. Alle Firmenaktivitäten werden von hier koordiniert und ausgeführt.
Unser Angebot:
  • Ein anspruchsvoller Arbeitsplatz mit Raum für eigenen Beitrag zum Unternehmen
  • Direkte und offene Kommunikation
  • Ein dynamisches, schnell wachsendes Unternehmen mit einem engagierten internationalen Team
  • Persönliche und professionelle Weiterentwicklung
  • Unterstützung bei eventuellem Standortwechsel
  • Ein Attraktives Gehalt
Aufgabenfeld:
  • Analyse des deutschen Marktes und Integrierung der gesammelten Erkenntnisse
  • Organisation und Management verschiedener Produktkategorien von Toolstation Europe
  • Durchführung von Preis- und Vertragsverhandlungen
  • Selektion und Regulation des Lieferantenportfolios
  • Reklamationsabwicklung
  • Begleitung und Beratung des Einkaufsassistenten für den Bereich Deutschland
Profil
Toolstation sucht nach einem geeigneten Kandidaten, welcher mindestens 5 Jahre Einkaufserfahrung im Do-it-yourself (DOY) oder einem vergleichbaren Markt besitzt. Des Weiteren sollte der Bewerber ein gutes Verständnis der Anbieterlandschaft in Deutschland besitzen. Als idealer Kandidat verwalten Sie eine breite Palette von Produktkategorien und optimieren diese für den deutschen Markt. Außerdem verhandeln Sie mit Lieferanten, um Vertragskonditionen und Lieferbedingungen zu verbessern. Darüber hinaus, verstehen Sie die Bedeutung und Wichtigkeit der Belieferungskette und können in dieser Hinsicht langzeitstrategische und zukunftsorientierte Entscheidungen fällen die Toolstation dazu verhelfen, besonders in Deutschland mehr Kunden zu erreichen. Ein Verständnis der Toolstation Zielgruppe ist sehr wichtig. Sie orientieren sich an den Werten unseres Unternehmens und gehen Ihre Aufgaben simpel und kosteneffizient an. Sie haben eine praktische und fokussierte Herangehensweise. Verhandlungssichere Deutsch- und Englischkenntnisse sind ein Muss. Weitere Kenntnisse von europäischen Sprachen sind von Vorteil. Sie sind interessiert? Ihr Bewerberprofil passt zu den oben angegebenen Vorrausetzungen? Wenn dies der Fall ist, zögern Sie nicht und senden Sie Ihre Bewerbungsunterlagen nach jobs@toolstation.nl mit dem Betreff „Internationale/r Einkäufer/in“. Ihre Bezugsperson ist Frau Roos Stoffels in der Personalabteilung. Bei weiteren Fragen oder Anmerkungen senden Sie uns gerne eine E-Mail an die oben genannte E-Mail-Adresse.
Toolstation Europe
Als eines der schnellst wachsenden Multi-Channel-Unternehmen im Bau- und Heimwerkerbereich im Vereinigten Königreich und den Niederlanden und als Teil von Travis Perkins PLC, umfasst unser Sortiment mehr als 11.000 Produkte mit einer Vielzahl bekannter Marken. Alle Artikel sind sowohl auf der Website als auch im Kundencenter, im Katalog und in den 11 Filialen verfügbar. Das Toolstation Hauptwarenlager und die Hauptverwaltung befinden sich in Leiden. Das Unternehmen in den Niederlanden expandierte um Toolstation Europe zu gründen und das internationale Team im Hauptquartier ist verantwortlich für die Verbreitung des Konzeptes in weiteren EU-Ländern wie Frankreich im Mai 2014 und Deutschland im Februar 2016. Des Weiteren ist die Ausbreitung in andere europäische Länder geplant, da sich das einzigartige Konzept von Toolstation sich mehrfach erfolgreich bewährt hat. Acquisition is not appreciated. Back to top

Kaufmännischer Assistent Deutschland

Auf Grund des starken Unternehmenswachstums sucht Toolstation per direkt einen kaufmännischen Assistenten. Bist Du serviceorientiert, hast eine hands-on-Mentalität und willst gerne in einem schnell-wachsenden und dynamischen Unternehmen Dein Talent beweisen? Dann ist Toolstation auf der Suche nach Dir! Toolstation hat seinen Hauptsitz in Leiden (Niederlande). Als kaufmännischer Assistent unterstützt Du von dort aus die Einkäufer und Product Support Manager bei ihren täglichen Aufgaben und sorgst für eine reibungslose Bearbeitung der administrativen Tätigkeiten.
Tätigkeiten
  • Korrektes eingeben, bearbeiten und kontrollieren aller Produktdaten in das unternehmenseigene System; ;
  • Sorge tragen für die stimmige Übertragung von Informationen zwischen Systemen verschiedener Länder; ;
  • Unterstützung der Product Support Manager; ;
  • Kontrollieren von Druckwerk und E-Mails auf eventuelle Fehler; ;
  • Aktualisieren des Systems in Bezug auf Produkt-Status etc.; ;
  • Übersetzungen von Texten; ;
  • Unterstützung des Kundenservice. ;
    • Anforderungen:
      • mindestens niederländisches MBO-Niveau oder gleichwertiges internationales Arbeits- und Denkniveau mit einer abgeschlossenen Ausbildung auf dem Gebiet von administrativen Aufgaben
      • einige Jahre Erfahrung mit Bezug auf administrative Aufgaben ist ein Vorteil;
      • Du bist administrativ stark, detailgerichtet und ein Teamplayer;
      • Du kannst gut unter Zeitdruck arbeiten und packst gerne mit an;
      • Beherrschung der deutschen und englischen Sprache;
      Auswahlverfahren
      Hast Du Interesse an dieser Position und erfüllst Du die gesuchten Anforderungen? Dann sende uns bitte Deinen Lebenslauf und Motivationsschreiben an jobs@toolstation.nl. Gib hierbei bitte folgende Referenz an: "Bewerbung als kaufmännischer Assistent". Wenn Du noch Fragen bezüglich dieser Stellenausschreibung hast und / oder weitere Informationen benötigst, kannst Du uns eine Mail schicken an jobs@toolstation.nl. Kontaktaufnahme durch Arbeitsagenturen in Bezug auf diese Stellenausschreibung ist nicht erwünscht. Terug naar boven

      Stagiair Product Management

      Bij Toolstation hebben we een leuke en interessante stageplaats vrij. Ben je servicegericht met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende en dynamische onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Het Toolstation hoofdkantoor is gevestigd in Leiden. Tijdens de stage ga je je met diverse projecten bezig houden. Een voorbeeld hier van is het analyseren van de verkoopcijfers van Toolstation zodat de inkoop van de producten hier zo optimaal mogelijk op afgestemd kunnen worden. Dit betekent dat je je voornamelijk bezighoudt met het generen van cijfers uit onze systemen, om deze vervolgens te analyseren. Op basis hiervan kom je natuurlijk met goede adviezen richting onze inkopers. Een ander leuk project is het optimaliseren van de brochure in samenwerking met de marketing afdeling. Hierbij kijk je naar hoe een productgroep het beste gegroepeerd kan worden op één of meerdere pagina’s en zorg je dat dit werkelijkheid wordt door samen te werken met de marketing afdeling.
      Aanleiding / verantwoording van de opdracht:
      Momenteel is Toolstation Europe druk bezig met het vergroten van het marktaandeel, zowel in binnen- als buitenland. Sinds 2014 is het bedrijf ook actief in Frankrijk, en hopen dit in 2016 te kunnen zijn in Duitsland. In Nederland gaat het om de bereikbaarheid te vergroten, door middel van het openen van nieuwe verkooppunten. De planning is dat in het komende jaar 10 à 12 nieuwe Toolstation vestigingen worden geopend in Nederland. De kracht achter Toolstation is, naast de inzet van diverse verkoopkanalen, de prijs-kwaliteitverhouding. Om deze zo optimaal mogelijk te hebben, moeten de verkoopcijfers worden geanalyseerd.
      Verwacht eindresultaat:
      Het doel van Toolstation Europe is de groei in Nederland te vergroten. Aan het eind van de stage willen we voor specifieke productgroepen de inkoop zo optimaal mogelijk afgestemd hebben op de verkoop. Hierdoor zal ook het aantal orders stijgen.
      Selectieprocedure
      Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Stageplaats. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven
       

      Customer Service Representative (Deutsch und Englisch)

      Auf Grund des starken Wachstums unseres Unternehmens und in Verband mit einer geplanten Expansion auf den deutschen Markt, sucht Toolstation per direkt einen Kundendienstmitarbeiter. Als Mitglied des gesamten, internationalen Kundenservice-Teams, betreuen Sie unsere Kunden telefonisch und schriftlich und sind verantwortlich für eine effiziente und kundenorientierte Abwicklung von Anfragen per E-Mail und Telefon. Die Position umfasst alle Aspekte des Kundenservices, wobei Toolstation selbst hierfür detaillierte Verfahren und Prozesse entwickelt hat, um diese so effizient wie möglich zu gestalten. Neben der gesamten Kommunikation mit den Kunden, fallen auch verwaltungstechnische Aufgaben, die Bearbeitung von Bestellungen und Garantiefragen sowie die Abhandlung von Rückgaben von Produkten in Ihr Aufgabengebiet. Unser internationaler Kundenservice hat seinen Sitz in Leiden (Niederlande). Abhängig von der Arbeitsintensität innerhalb des deutschen Kundenservices, können Ihre Aufgaben sowohl den niederländischen als auch den deutschen Kundendienstes betreffen. Bei der Arbeit im Kundenservice stehen unsere 3 höchsten Prioritäten im Vordergrund:
      • Geringster Preis
      • Exzellenter Kundenservice
      • Optimale Lagerbestände
      Aufgabenfeld:
      • Beantwortung von Kundenfragen per E-Mail und Post
      • Führen von Kundengesprächen via Telefon; auch proaktiv, um Kunden über den Status von ausstehenden Bestellungen zu informieren
      • "Track and Trace" offenstehender Bestellungen und Kontaktaufnahme mit Logistik-Partnern und Kunden
      • Administrative Bearbeitung von Retour-Anfragen
      • Unterstützung des deutschen Produkt- und Marketing-Teams, um sicherzustellen, dass unser Angebot den Erwartungen der Kunden entspricht
      Job Anforderungen:
      • Mindestens niederländisches MBO-Niveau oder gleichwertiges internationales Arbeits- und Denkniveau
      • 2 Jahre Berufserfahrung in einem Kundenservice-Team, vorzugsweise im (Online-) Versandhandel
      • Deutsch als Muttersprache und Niederländisch oder Englisch fließend
      • Starke administrative Fähigkeiten
      • Präzise und gut im Arbeiten mit festen Prozessen und Verfahren
      • Teamplayer
      • Gefragt sind No-Nonsense und Hands-on-Mentalität
      • Kommerziell eingestellt
      • Wohnhaft in Holland
      Haben Sie Interesse an dieser Position und erfüllen Sie die gesuchten Anforderungen? Dann senden Sie uns bitte Ihren Lebenslauf und Motivationsschreiben an jobs@toolstation.nl. Geben Sie hierbei folgende Referenz an: "Bewerbung als Customer Service Representative Deutschland". Wenn Sie noch Fragen bezüglich dieser Stellenausschreibung haben und / oder weitere Informationen benötigen, kontaktieren Sie uns per E-Mail an jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

      Stagiair Finance & Administration

      Bij Toolstation hebben we een leuke en interessante stageplaats vrij. Ben je servicegericht een echte teamspeler met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende, dynamische, multi-channel onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou!
      Werkzaamheden
      • Boeken van crediteuren facturen in boekhoudprogramma Exact Globe;
      • Afstemmen van de facturen van handelscrediteuren met binnengekomen goederen;
      • Het controleren van de kassa’s van diverse winkels
      • Alle verder voorkomende dagelijkse administratieve handelingen.
      Functie-eisen
      • Je volgt een administratieve opleiding op MBO niveau 4
      • Sterke communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
      • Je bent collegiaal, proactief en enthousiast maar werkt tegelijkertijd nauwkeurig;
      • Goed in plannen en organiseren;
      • Goede kennis van de Nederlandse taal;
      • Goede kennis van de Engelse taal;
      Selectieprocedure
      Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Stage bij Finance & Administration. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

      HR Adviseur

      Toolstation, de snelst groeiende online en offline winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een HR Adviseur om vanuit ons hoofdkantoor in Leiden te helpen bij het verder professionaliseren van het HR beleid en de snelle groei mee op te vangen.

      De afdeling bestaat op dit moment uit twee HR Assistenten, die verantwoordelijk zijn voor de salarisverwerking, een stagiaire en de HR Supervisor. Met dit hechte en gezellige team zorgen wij ervoor dat er enthousiaste en bevlogen medewerkers komen voor de nieuwe vestigingen en dat de salarisbetalingen accuraat en op tijd gebeuren.

      Aangezien HR uit meer dan alleen recruitment en salarisverwerking bestaat hebben we voor komend jaar uitdagende projecten op de planning staan op het gebied van Arbo, introductiebeleid en de beoordelingscyclus. Om dit allemaal goed op te kunnen pakken zijn we op zoek naar een gemotiveerde collega om ons team aan te vullen.

      Ons aanbod
      • Een uitdagende baan in een dynamische, internationale en groeiende organisatie
      • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
      • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
      • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
      • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's
      Werkzaamheden
      • Generen en screenen van cv’s en het voeren van wervingsgesprekken
      • Begeleiden van medewerkers bij indiensttreding en verzorgen van introductiedagen
      • Ondersteunen van lijnmanagement bij beoordelingscyclus
      • Beantwoorden dan vragen van medewerkers en lijnmanagers
      • Deelnemen aan HR projecten
      • Ondersteunen van Payrolling indien nodig
      Functie-eisen
      • HBO werk- en denkniveau
      • Ongeveer vijf jaar werkervaring op HR gebied
      • Je bent administratief sterk, communicatief vaardig en functioneert goed in teamverband
      • Je vindt het leuk om projecten op te pakken en deze tot een succes te brengen
      • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
      Selectie procedure
      Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie HR Adviseur. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

      Oproepkracht Orderpicker Warehouse

      Ben je woonachtig in Leiden en omstreken, ga je naar school en heb je in de avonduren en op de zaterdag regelmatig wat uurtjes over? Dan hebben wij mogelijk iets voor je. Wij zijn op zoek naar oproepkrachten die ons team voornamelijk in de avond en op de zaterdag komen versterken. Als Orderpicker ga je in het magazijn helpen met het verzamelen en controleren van de bestellingen van onze klanten.
      Ons aanbod:
      • Salaris gebaseerd op het DHZ (Doe Het Zelf) CAO
      • Gezellige collega’s
      Verantwoordelijkheden:
      • Het verzamelen, inpakken en controleren van klantorders in het centrale magazijn;
      • Verzorgen van de aanvulling van producten voor de diverse shops;
      • Het uitpakken en controleren van inkomende goederen;
      • Uitvoeren van inventarisatiewerkzaamheden.
      Functie- eisen:
      • Beschikbaarheid in de avonduren (tot 23.00 uur) en op de zaterdag
      • Collegiale en nauwkeurige werkhouding
      Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Oproepkracht Avond- en Weekenddienst Orderpicker Warehouse. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Voor oproepkrachten kunnen wij helaas geen reiskosten vergoeden. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

      Facilitair Medewerker/ Shop opening assistent

      Toolstation, de snelst groeiende online en offline winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een Facilitair Medewerker om vanuit ons hoofdkantoor in Leiden voor onze medewerkers een goed georganiseerde, fijne en inspirerende werkplek te creëren.

      Als Facilitair Medewerker onderhouden je de contacten met onze facilitair dienstverleners voor onderhoud en beveiliging en ben je de vraagbaak voor onze medewerkers als er iets gerepareerd of geregeld moet worden. Hierbij valt ook te denken aan het regelen van nieuwe bedrijfskleding, onderhoud van bestaande winkels, voorraad bijhouden op het gebied van koffie en thee e.d. Daarnaast draag je zorg voor het afhandelen van actiepunten uit de RI&E, organiseer je BHV en ondersteun je HR bij de uitvoering van een goed arbobeleid. En ga je ondersteunen bij het openen van nieuwe Retail locaties

      Ons aanbod:
      • Een uitdagende baan in een dynamische, internationale en groeiende organisatie;
      • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
      • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
      • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
      • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's.
      Werkzaamheden:
      • Bijhouden en verwerken van diverse contracten met leveranciers met betrekking tot facilitaire doeleinden;
      • Verspreiden en bestellen van bedrijfskleding;
      • Arbo aangelegenheden oppakken waaronder het regelen van RI&E, oppakken van actiepunten, organiseren van BHV-trainingen;
      • Verrichten van office managementtaken zoals het actueel houden van de telefoonlijst, verzorgen van de bezoekerslijst, beheren agenda’s vergaderruimte;
      • Het opstellen van Purchase orders.
      • Ondersteuning bij het openen van nieuwe retail locaties
      Functie-eisen:
      • MBO of HBO opleiding op het gebied van facilitair management;
      • Flinke dosis enthousiasme op het moment dat je geen facilitaire werkervaring hebt;
      • Goede kennis van MS Office;
      • Gezellig, sociaal, betrouwbaar en nauwkeurig.
      Selectie procedure
      Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Facilitair Medewerker. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven