Over Toolstation

Vacatures

Toolstation biedt iedere vakman en serieuze doe-het-zelver professioneel gereedschap voor de laagste prijs. Bestellingen in Nederland kunnen geplaatst worden via de webshop, klantenservice of via één van onze vestigingen. Toolstation biedt meer dan alleen 'tools'! Het volledige assortiment van 11.000+ producten bestaat uit veel bekende merken zoals Bosch, Makita, Wera, Gardena, Heco, Plieger, Uponor, Fristads, GB, Jung en Bahco. Toolstation is in 2002 opgestart in Engeland en inmiddels zijn er al meer dan 200 shops geopend. In Nederland bestaat het concept sinds 2006 en is onderdeel van de beursgenoteerde Travis Perkins PLC group. Toolstation is een snelgroeiende, dynamische onderneming met gepassioneerde en deskundige medewerkers. Vanaf 2014 zijn we actief in Frankrijk en sinds begin 2016 zijn we ook in de Duitse markt geïntroduceerd. Daarnaast staat het plan om vanuit ons Europese hoofdkantoor in Leiden de uitrol van het concept naar andere Europese landen te organiseren. Ook in Nederland ligt de groei niet stil en zullen er aankomend jaar meer vestigingen geopend worden. Doordat we zo'n snelle groei doormaken zoeken wij nieuwe collega’s. Ben jij een enthousiaste doener die van aanpakken houdt en lijkt het je leuk om voor een snel groeiend internationaal bedrijf te werken? Kijk dan of er een passende vacature bij staat! Op deze pagina plaatsen wij regelmatig onze vacatures. Staat er een interessante vacature tussen, stuur dan per email een motivatie voorzien van CV aan jobs@toolstation.nl.
Openstaande vacatures:
Vestigingen Marketing Product management Customer Service HRM, Finance & Administratie IT
  • Op dit moment hebben we geen openstaande vacatures op deze afdeling
Operations Magazijn

Verkoopmedewerker Parttime Breda

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Breda voor 10 – 16 uur in de week. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.  
Ons aanbod:
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • De mogelijkheid om kennis op te doen met betrekking tot al onze gereedschappen en producten
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's
 
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
 
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Breda. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Tilburg

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Tilburg. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.  
Ons aanbod:
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • De mogelijkheid om kennis op te doen met betrekking tot al onze gereedschappen en producten
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's
 
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
 
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Tilburg. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Roosendaal

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Roosendaal. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.
Ons aanbod:
  • Werken in een hecht team waarbij klanttevredenheid vooropstaat
  • Een uitdagende en verantwoordelijk functie
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Roosendaal. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Zaterdagkracht Landelijk

Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Ben jij op zoek naar een toffe bijbaan naast je studie? Dan is dit je kans! Toolstation is de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, en wij zijn op zoek naar een zaterdag- en of oproepkracht voor diverse locaties! Jij zal degene zijn die de klanten voorziet van een advies omtrent hun aankoop. Collegialiteit, pro activiteit en nauwkeurigheid zijn bovendien belangrijke eigenschappen van een Toolstation medewerker. Ten slotte is het belangrijk dat jij een flexibele instelling hebt en beschikbaar bent voor wisselende diensten.  
Dit ben jij
  • Klantgericht, servicegericht en redelijk deskundig op het gebied van klussen.
  • Één van de gezichten die onze shop tot een succes maakt.
  • In staat om op de juiste wijze te infomeren en een perfecte service te verlenen.
  • Jij kan de betalingen van de klant netjes en accuraat in het kassasysteem verwerken.
 
Waarom jij bij Toolstation wilt werken
  • Je krijgt de mogelijkheid om in een hecht team te werken.
  • Klanttevredenheid behouden en verhogen is alledaagse kost.
  • Uitdaging en verantwoordelijkheid.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Je gaat veel leren op het gebied van gereedschap en ijzerwaren.
  • Dé kans om je passie voor klussen verder uit te bouwen.
  • Wie wil er nou niet werken bij een voorloper in het Multi-channel concept?
 
Wat jij allemaal mag doen
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten.
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures verzorgen.
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem.
 
Waarom we jou zouden willen aannemen
  • Je bent flexibel beschikbaar en pakt open diensten graag aan.
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie zaterdagkracht Landelijk. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Zaterdagkracht regio Heerhugowaard

Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Ben jij op zoek naar een toffe bijbaan naast je studie? Dan is dit je kans! Toolstation is de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, en wij zijn op zoek naar een zaterdag- en of oproepkracht voor de locatie Heerhugowaard! Jij zal degene zijn die de klanten voorziet van een advies omtrent hun aankoop. Collegialiteit, pro activiteit en nauwkeurigheid zijn bovendien belangrijke eigenschappen van een Toolstation medewerker. Ten slotte is het belangrijk dat jij een flexibele instelling hebt en beschikbaar bent voor wisselende diensten.  
Dit ben jij
  • Klantgericht, servicegericht en redelijk deskundig op het gebied van klussen.
  • Één van de gezichten die onze shop tot een succes maakt.
  • In staat om op de juiste wijze te infomeren en een perfecte service te verlenen.
  • Jij kan de betalingen van de klant netjes en accuraat in het kassasysteem verwerken
 
Waarom jij bij Toolstation wilt werken
  • Je krijgt de mogelijkheid om in een hecht team te werken.
  • Klanttevredenheid behouden en verhogen is alledaagse kost.
  • Uitdaging en verantwoordelijkheid.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Je gaat veel leren op het gebied van gereedschap en ijzerwaren.
  • Dé kans om je passie voor klussen verder uit te bouwen.
  • Wie wil er nou niet werken bij een voorloper in het Multi-channel concept?
 
Wat jij allemaal mag doen
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten.
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures verzorgen.
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem.
 
Waarom we jou zouden willen aannemen
  • Je bent flexibel beschikbaar en pakt open diensten graag aan.
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Auto incl. rijbewijs is een pré.
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie zaterdagkracht Heerhugowaard. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Zaterdagkracht regio Haarlem

Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Ben jij op zoek naar een toffe bijbaan naast je studie? Dan is dit je kans! Toolstation is de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, en wij zijn op zoek naar een zaterdag- en of oproepkracht voor de locatie Haarlem! Jij zal degene zijn die de klanten voorziet van een advies omtrent hun aankoop. Collegialiteit, pro activiteit en nauwkeurigheid zijn bovendien belangrijke eigenschappen van een Toolstation medewerker. Ten slotte is het belangrijk dat jij een flexibele instelling hebt en beschikbaar bent voor wisselende diensten.
Dit ben jij
  • Klantgericht, servicegericht en redelijk deskundig op het gebied van klussen.
  • Één van de gezichten die onze shop tot een succes maakt.
  • In staat om op de juiste wijze te infomeren en een perfecte service te verlenen.
  • Jij kan de betalingen van de klant netjes en accuraat in het kassasysteem verwerken.
Waarom jij bij Toolstation wilt werken
  • Je krijgt de mogelijkheid om in een hecht team te werken.
  • Klanttevredenheid behouden en verhogen is alledaagse kost.
  • Uitdaging en verantwoordelijkheid.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Je gaat veel leren op het gebied van gereedschap en ijzerwaren.
  • Dé kans om je passie voor klussen verder uit te bouwen.
  • Wie wil er nou niet werken bij een voorloper in het Multi-channel concept?
Wat jij allemaal mag doen
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten.
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures verzorgen.
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem.
Waarom we jou zouden willen aannemen
  • Je bent flexibel beschikbaar en pakt open diensten graag aan.
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Auto incl. rijbewijs is een pré.
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie zaterdagkracht Haarlem. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Arnhem

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Arnhem. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.  
Ons aanbod:
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • De mogelijkheid om kennis op te doen met betrekking tot al onze gereedschappen en producten
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's
 
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
 
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Arnhem. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Den Bosch

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Den Bosch. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.  
Ons aanbod:
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • De mogelijkheid om kennis op te doen met betrekking tot al onze gereedschappen en producten
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's
 
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
 
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Den Bosch. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Shopmanager Apeldoorn

Als Shopmanager van Toolstation Apeldoorn geef je leiding aan een enthousiast team, verkoop je bouwgerelateerde producten en last but not least: als meewerkend voorman bouw je een goed lopende vestiging op in Apeldoorn. Dit is ‘slechts’ een greep uit de taken en verantwoordelijkheden die jij als shopmanager hebt. Er komt veel kijken bij het zorgdragen over een Toolstation vestiging. Zo heb je voldoende kennis over de producten die wij verkopen. Er wordt immers van je verwacht dat je de technische vakman van een advies kan voorzien. Ook dien jij te zorgen voor een optimale personeelsplanning en voer jij de procedures correct uit. Dit zorgt ervoor dat jij een grote leverancier wordt aan de technische ZZP’er in Apeldoorn.

Toolstation is momenteel flink aan het groeien. Zodoende zijn we druk bezig met het openen van nieuwe vestigingen, waaronder vestiging Apeldoorn. Ben jij de shopmanager met leidinggevende ervaring, technische kennis en verkoopkwaliteiten?

Jouw doelen als shopmanager
  • De uitdaging om klantbeleving naar een hoger niveau te tillen;
  • De verantwoordelijkheid over een gloednieuwe vestiging en een enthousiast nieuw team;
  • Mooie primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Dé kans om te werken bij een voorloper in multi-channel retailing.
Op deze manier gaat dat jou lukken
  • Je bent goed in het coachen en motiveren van mensen;
  • Het spreekt jou aan om gereedschap en bouwgerelateerde producten te verkopen aan technische vakmensen;
  • Je beschikt zowel over sterke commerciële als communicatieve vaardigheden;
  • Het multi-channel concept wordt door jou moeiteloos intensief ingezet;
  • Het correct uitvoeren van de procedures is voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • Je bent een partner voor de ZZP’er;
  • Jij kan verantwoordelijkheid nemen.
Onze ideale kandidaat beschikt over
  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Leidinggevende ervaring (bouwmarkt ervaring is een pré);
  • Aantoonbare ervaring met DHZ en/of groothandel;
  • Een woonplaats binnen 30 kilometer van Apeldoorn;
  • Jij weet je goed te redden op het gebied van ICT vaardigheden;
  • Een auto en rijbewijs.
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Vacature Shopmanager Apeldoorn. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Lennard van Duijn via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Internship Online Marketing

Toolstation Europe is a multi-channel retailer focusing on selling electrical devices and tools for the construction and DIY sector. With its origins in England Toolstation established itself in the Netherlands and is currently expanding to Belgium, France and Germany. The Headquarters of Toolstation Europe is located in Leiden approximately 20 minutes away from Amsterdam. As a dynamic and fast expanding organization Toolstation seeks to strengthen its Online Marketing Department for the Netherlands. You will work in an international setting surrounded by different nationalities. The focus of your activities will be the Dutch market, in particular the online channel.
Tasks:
  • Research on web-behavior of customer and potential customers
  • Performance measurement of e-mail traffic
  • Cooperating with marketing and product department
  • Optimization of product selection
  • Analysis of online sales
Your profile:
Toolstation is searching for a flexible and encouraged candidate who can thrive in a multinational setting. A hands-on and proactive mentality is required to optimize the online sales of Toolstation. You like to work with different marketing tools or want to increase your proficiency with Google Analytics and different advertisement platforms such as Beslist.nl or Google Adwords? In this case this is the perfect opportunity for you. You will gain knowledge in terms of customer and web/online behavior as well as expertise in the construction and the DIY market of the Netherlands. Duration of the internship is approximately 4 to 5 months, starting from February. In addition, you will work with colleagues from different departments of Toolstation which will provide you with insight of an organization which is built on an international foundation. This will not only help you to enlarge your professional network, but also give you the opportunity to prove and enhance your skills. You will work together with the product team to optimize the selection of our offered products as well as the marketing department to increase the customer satisfaction of our online channels.
Application:
Are you interested in proofing your online marketing skills in a real-life scenario and to take your first steps into the marketing world? Look no further and apply today! Please send your application letter as well as your CV to jobs@toolstation.nl under the subject of “Internship Online Marketing”. Your contact person is Roos Stoffels from the HRM department. In case you got further questions or comments, feel free to contact us under the previous mentioned email address. We are looking forward to welcome you to our team. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Internationale Inkoper

Toolstation Europe B.V. heeft haar hoofdkantoor in Leiden in Nederland. Alle activiteiten van de onderneming worden vanuit Leiden gecoördineerd en uitgevoerd. Wij zijn een dynamisch, snelgroeiende, van oorsprong Engelse organisatie, en zoeken ter versterking van ons productteam een internationale inkoper
Ons aanbod:
  • Een uitdagende baan met ruimte voor eigen inbreng en initiatief.
  • Een omgeving met directe en open communicatie.
  • Een dynamische en snelgroeiende organisatie met een toegewijd internationaal team.
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Een aantrekkelijk salaris.
Werkzaamheden
  • Organiseren en beheren van verschillende productcategorieën voor Toolstation Europa.
  • Verbeteren van leverancierscondities.
  • Analyseren en begrijpen van de markten waar Toolstation actief is.
  • Coachen en begeleiden van Commercieel Assistant.
  • Werken met een team met andere Internationale Inkopers.
Functie-eisen
  • HBO werk – en denkniveau.
  • U heeft ten minste 5 jaar Inkoop ervaring in de doe-het-zelf- of een vergelijkbare markt.
  • Als inkoper bent u verantwoordelijk voor specifieke productgroepen en bent u in staat om met leveranciers betere contractvoorwaarden en leveringsvoorwaarden uit te onderhandelen. Het is van belang begrip te hebben van supply chain management en ervaring te hebben met het nemen van strategische en toekomstgerichte beslissingen, met als doel om een heldere product/ leveranciers strategie op te zetten voor de lange termijn.
  • Inzicht in de doelgroep van Toolstation is zeer belangrijk. Het uit kunnen voeren van de werkzaamheden volgens de Toolstation richtlijnen een simplistische en kosten-efficiënte manier is cruciaal.
  • U beschikt over een praktische en doelgerichte aanpak.
  • Uitstekende kennis van de Engelse taal is een must. Kennis van andere Europese talen is een pré.
  • Ervaring met inkoop in andere Europese landen is een pré
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Internationale inkoper. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Stagiair Product Management

Bij Toolstation hebben we een leuke en interessante stageplaats vrij. Ben je servicegericht met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende en dynamische onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Het Toolstation hoofdkantoor is gevestigd in Leiden. Tijdens de stage ga je je met diverse projecten bezig houden. Een voorbeeld hier van is het analyseren van de verkoopcijfers van Toolstation zodat de inkoop van de producten hier zo optimaal mogelijk op afgestemd kunnen worden. Dit betekent dat je je voornamelijk bezighoudt met het generen van cijfers uit onze systemen, om deze vervolgens te analyseren. Op basis hiervan kom je natuurlijk met goede adviezen richting onze inkopers. Een ander leuk project is het optimaliseren van de brochure in samenwerking met de marketing afdeling. Hierbij kijk je naar hoe een productgroep het beste gegroepeerd kan worden op één of meerdere pagina’s en zorg je dat dit werkelijkheid wordt door samen te werken met de marketing afdeling.
Aanleiding / verantwoording van de opdracht:
Momenteel is Toolstation Europe druk bezig met het vergroten van het marktaandeel, zowel in binnen- als buitenland. Sinds 2014 is het bedrijf ook actief in Frankrijk, en hopen dit in 2016 te kunnen zijn in Duitsland. In Nederland gaat het om de bereikbaarheid te vergroten, door middel van het openen van nieuwe verkooppunten. De planning is dat in het komende jaar 10 à 12 nieuwe Toolstation vestigingen worden geopend in Nederland. De kracht achter Toolstation is, naast de inzet van diverse verkoopkanalen, de prijs-kwaliteitverhouding. Om deze zo optimaal mogelijk te hebben, moeten de verkoopcijfers worden geanalyseerd.
Verwacht eindresultaat:
Het doel van Toolstation Europe is de groei in Nederland te vergroten. Aan het eind van de stage willen we voor specifieke productgroepen de inkoop zo optimaal mogelijk afgestemd hebben op de verkoop. Hierdoor zal ook het aantal orders stijgen.
Selectieprocedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Stageplaats. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Customer Service Representative Duitsland

Wegens uitbreiding naar Duitsland en de groei van het bedrijf is Toolstation per direct op zoek naar een medewerker voor de Duitse klantenservice. Spreek je vloeiend Duits, ben je servicegericht met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende en dynamische onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

De Toolstation klantenservice is gevestigd in Leiden. Afhankelijk van de drukte kan de nadruk op de werkzaamheden wisselen tussen die van de Nederlandse en de Duitse klantenservice. Als klantenservicemedewerker ben je verantwoordelijk voor een efficiënte en klantgerichte afhandeling van alle vragen van onze klanten, per e-mail en telefoon. Je denkt mee met de klant en lost het probleem op binnen het interne proces.

Werkzaamheden
  • Het beantwoorden van klantvragen via e-mail en post;
  • Het beantwoorden van klantvragen per telefoon, maar ook uitgaand klantencontact over status van bestellingen behoort tot de werkzaamheden;
  • ‘Track and trace’ van klantenorders en contact hierover met onze logistieke partners om klanten te informeren;
  • Administratieve afhandeling van garantie-aanvragen en returns;
  • Ondersteunen bij alle andere gevraagde werkzaamheden waar o.a. jouw Duitse taalvaardigheid nodig is (b.v. vertalingen);
Functie-eisen
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring op een klantenservice binnen een mailorder bedrijf;
  • Vloeiend in de Duitse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk, bij voorkeur ben je een aantal jaar woonachtig geweest in Duitsland;
  • Je bent administratief sterk, nauwkeurig en functioneert goed in teamverband met vaste procedures’;
  • Je hebt een no-nonsense en hands-on mentaliteit;
  • Je bent commercieel ingesteld;
  • Je hebt kennis en/of affiniteit met ons assortiment.
Aanbod
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie;
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • De mogelijkheid om kennis op te doen met betrekking tot al onze gereedschappen en producten;
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's.
Selectie procedure

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie CSR Duitsland. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Stagiair Customer Service

Stagiair Customer Service Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Wil jij ervaring opdoen met administratief werk, telefoneren en een vleugje commercie? Heb jij de wens om vooral inbound te bellen? Kan jij niet wachten om alle klanten van Toolstation blij te maken en te helpen? Dan biedt Toolstation jou de ideale mogelijkheid om in de vorm van een stage werkervaring op te doen. Bovendien krijg je van ons de kans om jezelf te ontwikkelen op het gebied van klantdienstverlening, telefoneren en administreren. Lees snel verder als je meer wilt weten! Op dit moment groeit Toolstation enorm. Natuurlijk is het dan leuk om deel uit te maken van deze groei. Vooral als je die ervaring mag meemaken op customer service. Onze customer service bestaat uit een enthousiast, internationaal team dat dagelijks onze klanten de beste en meest efficiënte service wil aanbieden. Resultaatgerichtheid, mentaliteit en de wil om ervaring op te doen binnen een internationale en dynamische organisatie zijn belangrijke speerpunten in het sollicitatieproces.
Welke kansen er voor jou liggen als Stagiair Customer Service
  • Het verlenen van de best mogelijke service aan klanten;
  • Een bijdrage leveren aan het behouden en vergroten van klanttevredenheid;
  • Zorgen voor een uniforme klantbeleving;
  • Het verbeteren en optimaliseren van onze afdelingsprocessen.
Waarom jij stagiair wil zijn bij Toolstation
  • Je mag werkervaring opdoen bij een internationale, groeiende werkgever;
  • Afhankelijk van jouw opleidingsniveau ontvang je een stagevergoeding;
  • Je krijgt ruime verantwoordelijkheid en vrijheid om te leren;
  • Verschillende beschikbare projecten die je kan oppakken.
Selectie procedure:
Ben je geïnteresseerd in deze stageplaats en volg je een opleiding Marketing & Communicatie, Administratie of Zakelijke Dienstverlening en ben je beschikbaar vanaf september 2017? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Stageplaats Klantenservice. Voor vragen en meer informatie kan per mail of telefonisch contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl of 071-5815050. Je kan dan vragen naar Lennard van Duijn (HR-assistant). Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Webcare Medewerker

In deze rol ben je het visitekaartje voor de klanten van Toolstation. Je beantwoordt hun vragen via Social Media en online chat en lost samen met collega’s vraagstukken of klachten op. Daarnaast creëer jij inzicht in de behoeften van de klant en breng jij die stem van de klant naar de interne organisatie. Niet alleen om één vraag op te lossen, maar juist ook om ervan te leren en verbeteringen in gang te zetten.

 

De klant staat centraal en jij zorgt ervoor dat deze klant de beste service krijgt. Het is jouw verantwoordelijkheid om op een professionele manier via diverse Social Media kanalen het contact aan te gaan met de klant en deze van de best mogelijke service te voorzien. Kortom, jij neemt de verantwoordelijkheid om van ieder klantcontact via Social Media een beleving te maken, waardoor de klantverwachting steeds weer wordt overtroffen? Ben je 36-40 uur in de week inzetbaar en kunnen we (incidenteel) ook in het weekend op je rekenen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Takenpakket
  • First responder die de interactie op Social Media aangaat met fans/klanten in openbare- en privé berichten;
  • Dmv Coosto online activiteiten m.b.t. Toolstation monitoren en indien nodig antwoorden of andere afdelingen inlichten;
  • Beheren Olark chat;
  • Bazaarvoice Q&A moderator;
  • Bazaarvoice product reviews beoordelen en reageren wanneer nodig;
  • Trustpilot reviews controleren en reageren indien nodig.
Functievereisten
  • Uitstekende schriftelijke beheersing van Nederlandse taal is een absolute must;
  • Creatieve en professionele houding om onze fans en klanten keer op keer te verrassen met grappige en relevante content;
  • Eventuele ervaring met tools zoals Coosto is een pre;
  • Je bent oplossingsgericht en hebt de klant centraal staan;
  • Je schroomt niet om zelf op onderzoek uit te gaan en de nodige informatie te verzamelen om een klacht tot op de bodem uit te zoeken;
  • Je hebt ervaring met klantenservice en uiteraard aantoonbare ervaring met Webcare werkzaamheden.
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar  jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Webcare Medewerker. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via  jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Customer Service Representative Front-Office

Heb jij een passie voor klantcontact? Heb jij een drive om uitstekende service te bieden? Ben jij stressbestendig en vind jij het geen enkel probleem om veel te bellen? Dan zoeken we jou voor onze customer service afdeling! Onze ideale kandidaat is flexibel, 32-40 uur per week beschikbaar, servicegericht en heeft een echte hands-on mentaliteit.

De klantenservice van Toolstation is gevestigd in Leiden. Als Customer Service Representative Front-Office ben je verantwoordelijk voor een efficiënte en klantgerichte afhandeling van alle vragen van onze klanten. Dat kan jij per telefoon en online chat uitstekend. Tenslotte denk je mee met de klant en los je problemen op binnen het interne proces.

Wat jij allemaal mag doen bij Toolstation
  • Je mag klanten een optimale dienstverlening aanbieden;
  • Klanten kloppen bij jou aan als ze iets willen weten, bijvoorbeeld over de status van hun bestelling, of wanneer daar problemen mee zijn;
  • ‘Track and trace’ van klantenorders en contact hierover met onze logistieke partners om klanten te informeren;
  • Incidenteel zijn er outbound projecten waar je enthousiast aan mee wil doen;
  • Verantwoordelijk voor het proactief signaleren van de klantbehoeften en –verwachtingen, wat je vervolgens communiceert naar back-office.
Onze ideale kandidaat beschikt over
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met Customer Service of telefonische werkzaamheden;
  • Enthousiasme om de telefoon op te pakken
  • Een no-nonsense en hands-on mentaliteit;
  • Een commerciële instelling.
De sollicitatieprocedure is als volgt

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Customer Service Representative Front-Office. Voor vragen en meer informatie kan contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Parttime Customer Service Representative Back-Office

Heb jij veel ervaring met administratieve werkzaamheden? Ben jij enthousiast en assertief? Heb jij ervaring binnen een internationale omgeving en raak jij gemotiveerd van drukte op de afdeling? Dan zijn wij op zoek naar jou! Onze Customer Service afdeling zoekt momenteel een extra parttime kracht voor de back-office. Het is belangrijk dat jij affiniteit hebt met administratie en jezelf op dit gebied goed kan redden. Lees snel verder als jij denkt dat je de juiste kandidaat bent!

De Toolstation klantenservice is gevestigd in Leiden. Als Parttime Customer Service Representative Back-Office ben je verantwoordelijk voor een vlekkeloze orderadministratie en zal je veel contact hebben met collega’s van andere vestigingen en afdelingen. Het is dan ook belangrijk dat je naast vloeiende beheersing van de Nederlandse taal, ook beschikt over sterke Engelse communicatieve vaardigheden.

Wat er voor jou te doen is op Back-Office
  • Administratieve afhandeling van garantie-aanvragen en returns;
  • Goede communicatie tussen jou en Front-Office;
  • Het verbeteren en optimaliseren van afdelingsprocessen;
  • Ondersteunen bij alle andere gevraagde werkzaamheden;
  • Troubleshooting;
  • E-mail correspondentie.
Functie-eisen
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent parttime beschikbaar (ca 20 uur per week);
  • Minimaal 2 jaar werkervaring binnen een administratieve functie;
  • Je bent administratief sterk, nauwkeurig en functioneert goed in teamverband met vaste procedures;
  • Je hebt een no-nonsense en hands-on mentaliteit;
  • Je hebt kennis en/of affiniteit met ons assortiment.
Selectie procedure

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Parttime Customer Service Representative Back-Office. Voor vragen en meer informatie kan contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Salarisadministrateur

Wegens de groei van het bedrijf is Toolstation per direct op zoek naar een Salarisadministrateur. Ben je servicegericht met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende en dynamische onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou!

Als Salarisadministrateur ben je verantwoordelijk voor een efficiënte en accurate administratie op het gebied van personeelszaken, het uitvoeren van de salarisverwerkingen in samenwerking met je directe collega en het beantwoorden van medewerkersvragen zoals bijvoorbeeld het opstellen van werkgeversverklaringen en uitleg geven over de salarisstrook. Maar ook het monitoren en aanleveren van informatie voor rapportages zal een belangrijk onderdeel van de functie zijn.

Werkzaamheden
  • Invoer en beheer gegevens in de personeelsadministratie;
  • Uitvoeren van de salarisverwerkingen;
  • Oppakken en uitvoeren van loonbeslagen;
  • Onderhouden van contacten met externe instanties zoals UWV;
  • Archiveren van personeelsdossiers;
  • Controle op en verwerken van correcties op tijdregistratie;
  • Monitoren en informatie aanleveren voor rapportages;
  • Beantwoorden van vragen van medewerkers.
Functie-eisen
  • HBO werk- en denkniveau;
  • In het bezit van een PDL diploma;
  • Minimaal vier jaar relevante werkervaring;
  • Je bent administratief sterk en hebt goede analytische vaardigheden;
  • Zeer goede kennis van Excel;
  • Kennis van AFAS en/of Manus+ een pré;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Selectie procedure

Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nlo.v.v. Sollicitatie Salarisadministrateur. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Operations Analyst & Planner

Wegens de groei van het bedrijf is Toolstation per direct op zoek naar een Operations Analyst & Planner. Ben je servicegericht met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende en dynamische onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Als Operations Analyst & Planner ondersteun je het Operations team in het verstrekken van de best mogelijke service aan onze klanten. Dit doe je door het maken van forecasts met betrekking tot de korte en midden lange termijn, het creëren en bijhouden van prestatierapporten en indicatoren en het monitoren en optimaliseren van voorraad allocatie per kanaal. Met je sterke analytische vaardigheden zal je in staat zijn om kansen te identificeren om onze interne processen te verbeteren en zal je een sleutelrol spelen in belangrijke projecten zoals ons nieuwe distributiecentrum.
Werkzaamheden
  • Bijhouden van operationele forecasts en verstrekken van informatie omtrent de benodigde middelen en capaciteiten;
  • Creëren van benodigde rapporten met relevante KPI’s voor het Operations team.
  • Vereenvoudigen, stroomlijnen en optimaliseren van interne processen;
  • Optimaliseren van voorraad allocaties en niveaus met betrekking tot e-commerce en de vestigingen;
  • Ondersteunen van initiatieven om de fulfilment capaciteit te vergroten;
  • Project management en coördinatie.
Functie-eisen
  • :HBO-werk en denkniveau in de richting Supply Chain/Logistiek;
  • Ongeveer 2 jaar werkervaring in een soortgelijke positie;
  • Uitgebreide kennis van MS Office Excel;
  • Affiniteit of ervaring met multi-channel retail;
  • Gezellig, sociaal, betrouwbaar en nauwkeurig.
Aanbod
  • Een uitdagende baan in een dynamische, internationale en groeiende organisatie;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Veel mogelijkheden om door te groeien;
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's.
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Operations Analyst & Planner. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Afstudeerstagiair Bedrijfskunde

Toolstation, de snelst groeiende on- en offline winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, wil haar logistieke oplossingen onder de loep leggen. Wij willen weten wat onze professionele klanten van onze logistieke oplossingen vinden en welke behoeften zij hebben om de logistieke diensten nog beter voor hen te laten werken. Alles om onze klanten tijd – en dus geld – te besparen! Ben jij analytisch met een interesse in multi-channel organisaties en logistiek? Wil jij antwoord geven op de vraag met welke (multi-channel) logistieke oplossingen Toolstation de professionele klant van nog meer gemak en tijdbesparing kan voorzien tijdens het inkoopproces? Dan bieden we jou graag een onderzoekstage aan voor een periode van 4/5 maanden.

Deelvragen die hierbij horen:

  • Hoe worden de huidige geboden services ervaren en wat zou hieraan verbeterd kunnen/moeten worden?
  • Wat zijn de kosten van de geboden services in relatie tot de toegevoegde waarde voor onze klant?
  • Aan welke services bestaat behoefte en welke waarde ontleent de klant hieraan?
Deze stage opdracht vloeit voort uit onze visie om klanten uitstekende service te bieden en tijd/geld te besparen. Graag gaan we samen met jou onderzoeken of we uit onze huidige kaders kunnen stappen (innoveren) om tot een oplossing te komen die aansluit bij de behoefte van onze professionele klanten. Deze stage opdracht zal plaatsvinden op het Europese hoofdkantoor in Leiden. Je zult cross-functioneel werken en verantwoordelijkheid nemen om dit onderzoek te laten slagen.
Selectie procedure
Volg jij een academische opleiding en ben je geïnteresseerd om bovenstaand vraagstuk te beantwoorden? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Bedrijfskundige Stage. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Oproepkracht Orderpicker Warehouse Avonddienst

Ben je woonachtig in Leiden en omstreken, ga je naar school en heb je in de avonduren en op de zaterdag regelmatig wat uurtjes over? Dan hebben wij mogelijk iets voor je. Wij zijn op zoek naar oproepkrachten die ons team voornamelijk in de avond en op de zaterdag komen versterken. Onze avonddiensten zijn van 14.30 tot 23.00 of van 19.00 tot 23.00 uur. Als Orderpicker ga je in het magazijn helpen met het verzamelen en controleren van de bestellingen van onze klanten.
Ons aanbod:
  • Salaris gebaseerd op het DHZ (Doe Het Zelf) CAO
  • Gezellige collega’s
Verantwoordelijkheden:
  • Het verzamelen, inpakken en controleren van klantorders in het centrale magazijn;
  • Verzorgen van de aanvulling van producten voor de diverse shops;
  • Het uitpakken en controleren van inkomende goederen;
  • Uitvoeren van inventarisatiewerkzaamheden.
Functie- eisen:
  • Beschikbaarheid in de avonduren (tot 23.00 uur) en op de zaterdag
  • Collegiale en nauwkeurige werkhouding
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Oproepkracht Avond- en Weekenddienst Orderpicker Warehouse. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Orderpicker Warehouse

Ben je woonachtig in Leiden en omstreken, ga je naar school en heb je in de avonduren en op de zaterdag regelmatig wat uurtjes over? Dan hebben wij mogelijk iets voor je. Wij zijn op zoek naar oproepkrachten die ons team voornamelijk in de avond en op de zaterdag komen versterken. Als Orderpicker ga je in het magazijn helpen met het verzamelen en controleren van de bestellingen van onze klanten. Het is daarnaast ook mogelijk om overdag te werken.
Ons aanbod:
  • Salaris gebaseerd op het DHZ (Doe Het Zelf) CAO
  • Gezellige collega’s
  • Een verantwoordelijke functie
  • Een reiskostenvergoeding
Verantwoordelijkheden:
  • Het verzamelen, inpakken en controleren van klantorders in het centrale magazijn;
  • Verzorgen van de aanvulling van producten voor de diverse shops;
  • Het uitpakken en controleren van inkomende goederen;
  • Uitvoeren van inventarisatiewerkzaamheden.
Functie- eisen:
  • Flexibele beschikbaarheid
  • Collegiale en nauwkeurige werkhouding
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Orderpicker Warehouse. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven