Over Toolstation

Vacatures

Toolstation biedt iedere vakman en serieuze doe-het-zelver professioneel gereedschap voor de laagste prijs. Bestellingen in Nederland kunnen geplaatst worden via de webshop, klantenservice of via één van onze vestigingen. Toolstation biedt meer dan alleen 'tools'! Het volledige assortiment van 11.000+ producten bestaat uit veel bekende merken zoals Bosch, Makita, Wera, Gardena, Heco, Plieger, Uponor, Fristads, GB, Jung en Bahco. Toolstation is in 2002 opgestart in Engeland en inmiddels zijn er al meer dan 200 shops geopend. In Nederland bestaat het concept sinds 2006 en is onderdeel van de beursgenoteerde Travis Perkins PLC group. Toolstation is een snelgroeiende, dynamische onderneming met gepassioneerde en deskundige medewerkers. Vanaf 2014 zijn we actief in Frankrijk en sinds begin 2016 zijn we ook in de Duitse markt geïntroduceerd. Daarnaast staat het plan om vanuit ons Europese hoofdkantoor in Leiden de uitrol van het concept naar andere Europese landen te organiseren. Ook in Nederland ligt de groei niet stil en zullen er aankomend jaar meer vestigingen geopend worden. Doordat we zo'n snelle groei doormaken zoeken wij nieuwe collega’s. Ben jij een enthousiaste doener die van aanpakken houdt en lijkt het je leuk om voor een snel groeiend internationaal bedrijf te werken? Kijk dan of er een passende vacature bij staat! Op deze pagina plaatsen wij regelmatig onze vacatures. Staat er een interessante vacature tussen, stuur dan per email een motivatie voorzien van CV aan jobs@toolstation.nl.
Openstaande vacatures:
Vestigingen Marketing Product management
  • Op dit moment hebben we geen openstaande vacatures op deze afdeling
Customer Service HRM, Finance & Administratie IT
  • Op dit moment hebben we geen openstaande vacatures op deze afdeling
Operations Magazijn

Zaterdagkracht Landelijk

Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Ben jij op zoek naar een toffe bijbaan naast je studie? Dan is dit je kans! Toolstation is de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, en wij zijn op zoek naar een zaterdag- en of oproepkracht voor diverse locaties! Jij zal degene zijn die de klanten voorziet van een advies omtrent hun aankoop. Collegialiteit, pro activiteit en nauwkeurigheid zijn bovendien belangrijke eigenschappen van een Toolstation medewerker. Ten slotte is het belangrijk dat jij een flexibele instelling hebt en beschikbaar bent voor wisselende diensten.  
Dit ben jij
  • Klantgericht, servicegericht en redelijk deskundig op het gebied van klussen.
  • Één van de gezichten die onze shop tot een succes maakt.
  • In staat om op de juiste wijze te infomeren en een perfecte service te verlenen.
  • Jij kan de betalingen van de klant netjes en accuraat in het kassasysteem verwerken.
 
Waarom jij bij Toolstation wilt werken
  • Je krijgt de mogelijkheid om in een hecht team te werken.
  • Klanttevredenheid behouden en verhogen is alledaagse kost.
  • Uitdaging en verantwoordelijkheid.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Je gaat veel leren op het gebied van gereedschap en ijzerwaren.
  • Dé kans om je passie voor klussen verder uit te bouwen.
  • Wie wil er nou niet werken bij een voorloper in het Multi-channel concept?
 
Wat jij allemaal mag doen
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten.
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures verzorgen.
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem.
 
Waarom we jou zouden willen aannemen
  • Je bent flexibel beschikbaar en pakt open diensten graag aan.
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie zaterdagkracht Landelijk. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Zaterdagkracht regio Heerhugowaard

Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Ben jij op zoek naar een toffe bijbaan naast je studie? Dan is dit je kans! Toolstation is de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, en wij zijn op zoek naar een zaterdag- en of oproepkracht voor de locatie Heerhugowaard! Jij zal degene zijn die de klanten voorziet van een advies omtrent hun aankoop. Collegialiteit, pro activiteit en nauwkeurigheid zijn bovendien belangrijke eigenschappen van een Toolstation medewerker. Ten slotte is het belangrijk dat jij een flexibele instelling hebt en beschikbaar bent voor wisselende diensten.  
Dit ben jij
  • Klantgericht, servicegericht en redelijk deskundig op het gebied van klussen.
  • Één van de gezichten die onze shop tot een succes maakt.
  • In staat om op de juiste wijze te infomeren en een perfecte service te verlenen.
  • Jij kan de betalingen van de klant netjes en accuraat in het kassasysteem verwerken
 
Waarom jij bij Toolstation wilt werken
  • Je krijgt de mogelijkheid om in een hecht team te werken.
  • Klanttevredenheid behouden en verhogen is alledaagse kost.
  • Uitdaging en verantwoordelijkheid.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Je gaat veel leren op het gebied van gereedschap en ijzerwaren.
  • Dé kans om je passie voor klussen verder uit te bouwen.
  • Wie wil er nou niet werken bij een voorloper in het Multi-channel concept?
 
Wat jij allemaal mag doen
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten.
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures verzorgen.
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem.
 
Waarom we jou zouden willen aannemen
  • Je bent flexibel beschikbaar en pakt open diensten graag aan.
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Auto incl. rijbewijs is een pré.
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie zaterdagkracht Heerhugowaard. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Zaterdagkracht regio Haarlem

Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Ben jij op zoek naar een toffe bijbaan naast je studie? Dan is dit je kans! Toolstation is de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, en wij zijn op zoek naar een zaterdag- en of oproepkracht voor de locatie Haarlem! Jij zal degene zijn die de klanten voorziet van een advies omtrent hun aankoop. Collegialiteit, pro activiteit en nauwkeurigheid zijn bovendien belangrijke eigenschappen van een Toolstation medewerker. Ten slotte is het belangrijk dat jij een flexibele instelling hebt en beschikbaar bent voor wisselende diensten.
Dit ben jij
  • Klantgericht, servicegericht en redelijk deskundig op het gebied van klussen.
  • Één van de gezichten die onze shop tot een succes maakt.
  • In staat om op de juiste wijze te infomeren en een perfecte service te verlenen.
  • Jij kan de betalingen van de klant netjes en accuraat in het kassasysteem verwerken.
Waarom jij bij Toolstation wilt werken
  • Je krijgt de mogelijkheid om in een hecht team te werken.
  • Klanttevredenheid behouden en verhogen is alledaagse kost.
  • Uitdaging en verantwoordelijkheid.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Je gaat veel leren op het gebied van gereedschap en ijzerwaren.
  • Dé kans om je passie voor klussen verder uit te bouwen.
  • Wie wil er nou niet werken bij een voorloper in het Multi-channel concept?
Wat jij allemaal mag doen
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten.
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures verzorgen.
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem.
Waarom we jou zouden willen aannemen
  • Je bent flexibel beschikbaar en pakt open diensten graag aan.
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Auto incl. rijbewijs is een pré.
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie zaterdagkracht Haarlem. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Den Bosch

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Den Bosch. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.  
Ons aanbod:
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • De mogelijkheid om kennis op te doen met betrekking tot al onze gereedschappen en producten
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's
 
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
 
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Den Bosch. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Shopmanager Apeldoorn

Als Shopmanager van Toolstation Apeldoorn geef je leiding aan een enthousiast team, verkoop je bouwgerelateerde producten en last but not least: als meewerkend voorman bouw je een goed lopende vestiging op in Apeldoorn. Dit is ‘slechts’ een greep uit de taken en verantwoordelijkheden die jij als shopmanager hebt. Er komt veel kijken bij het zorgdragen over een Toolstation vestiging. Zo heb je voldoende kennis over de producten die wij verkopen. Er wordt immers van je verwacht dat je de technische vakman van een advies kan voorzien. Ook dien jij te zorgen voor een optimale personeelsplanning en voer jij de procedures correct uit. Dit zorgt ervoor dat jij een grote leverancier wordt aan de technische ZZP’er in Apeldoorn. Toolstation is momenteel flink aan het groeien. Zodoende zijn we druk bezig met het openen van nieuwe vestigingen, waaronder vestiging Apeldoorn. Ben jij de shopmanager met leidinggevende ervaring, technische kennis en verkoopkwaliteiten?
Jouw doelen als shopmanager
  • De uitdaging om klantbeleving naar een hoger niveau te tillen;
  • De verantwoordelijkheid over een gloednieuwe vestiging en een enthousiast nieuw team;
  • Mooie primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Dé kans om te werken bij een voorloper in multi-channel retailing.
Op deze manier gaat dat jou lukken
  • Je bent goed in het coachen en motiveren van mensen;
  • Het spreekt jou aan om gereedschap en bouwgerelateerde producten te verkopen aan technische vakmensen;
  • Je beschikt zowel over sterke commerciële als communicatieve vaardigheden;
  • Het multi-channel concept wordt door jou moeiteloos intensief ingezet;
  • Het correct uitvoeren van de procedures is voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • Je bent een partner voor de ZZP’er;
  • Jij kan verantwoordelijkheid nemen.
Onze ideale kandidaat beschikt over
  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Leidinggevende ervaring (bouwmarkt ervaring is een pré);
  • Aantoonbare ervaring met DHZ en/of groothandel;
  • Een woonplaats binnen 30 kilometer van Apeldoorn;
  • Jij weet je goed te redden op het gebied van ICT vaardigheden;
  • Een auto en rijbewijs.
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Vacature Shopmanager Apeldoorn. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Lennard van Duijn via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Shopmanager Eindhoven

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden zoekt een shopmanager in de buurt van Eindhoven. Als shopmanager ben je verantwoordelijk voor de optimale prestatie van een Toolstation vestiging. De belangrijkste aandachtspunten zijn een goede werksfeer en perfecte service aan onze klanten. Je motiveert en coacht het shop team. Daarnaast zorg je voor een optimale personeelsplanning en correcte uitvoering van procedures.
Ons aanbod
  • Werken bij een bedrijf dat klanttevredenheid vooropstelt.
  • Verantwoordelijke functie.
  • Prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Werken bij een voorloper in multi-channel retailing.
Verantwoordelijkheden
  • Motiveren en coachen van het shopteam.
  • Zorgen dat klanten graag naar jouw vestiging komen.
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden.
  • Een correcte uitvoering van de procedures.
  • Je geeft het goede voorbeeld aan je shopteam.
Functie-eisen:
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Leidinggevende ervaring.
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw.
  • Je kunt goed omgaan met een computer.
  • Je bent in bezit van een auto en rijbewijs.
Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Vacature Shopmanager Eindhoven. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Chantal van der Luit via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Eindhoven

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Amersfoort. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.  
Ons aanbod:
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • De mogelijkheid om kennis op te doen met betrekking tot al onze gereedschappen en producten
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's
 
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
 
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker Eindhoven. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Verkoopmedewerker Algemeen Parttime Amersfoort

Toolstation, de snelst groeiende on-line en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een verkoopmedewerker in de buurt van Amersfoort voor 20 uur in de week. Ben jij klant en servicegericht en heb je kennis van of affiniteit met gereedschap, bouwen of doe-het-zelf? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Je bent één van de vaste gezichten die onze shop tot een succes maakt. De belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het op een juiste wijze informeren van – en service verlenen aan onze klanten. Daarnaast verzorg je de betaling van de klant en verwerk je dit in het kassasysteem.  
Ons aanbod:
  • Een uitdagende baan in een dynamische en groeiende organisatie
  • Een half jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
  • De mogelijkheid om kennis op te doen met betrekking tot al onze gereedschappen en producten
  • Een geweldige werkplek met gezellige en gemotiveerde collega's
 
Verantwoordelijkheden:
  • Informeren van- en service verlenen aan onze klanten
  • Zorgdragen voor de juiste shopuitstraling
  • Optimaal inzetten van de multi-channel mogelijkheden
  • Een correcte uitvoering van de procedures
  • Bestellingen afrekenen en verwerken in het kassasysteem
 
Functie-eisen:
  • LBO/ MBO werk- en denkniveau
  • Klantgerichte & enthousiaste instelling
  • Je bent een spontane, energieke en ondernemende persoonlijkheid
  • Je hebt aantoonbare uitgebreide ervaring opgedaan met DHZ, bouwmaterialen, ijzerwaren of bouw
  • Je bent collegiaal, proactief en nauwkeurig
  • Je kunt goed omgaan met een computer
  • Auto incl. rijbewijs is een pré
 
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je cv en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Verkoopmedewerker parttime Amersfoort. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Regiomanager Brabant

Toolstation, de snelst groeiende on- en off-line winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een gedreven Regiomanager voor ons groeiend aantal vestigingen in Brabant. Als Regiomanager ben je verantwoordelijk voor de prestatie van de vestigingen in jouw regio. Je stuurt de Shopmanagers aan en begeleid hen om het beste uit hun personeel te halen en de service aan onze klanten continue te verbeteren. Je bent medeverantwoordelijk voor het selecteren van nieuw personeel en begeleid nieuwe vestigingen in de opstartfase. Daarnaast heb je een scherp oog voor de operationele procedures en budgetten. Je bent een inspirerende leidinggevende die het beste uit onze medewerkers haalt. Door jouw motiverende & coachende manier van werken, gaat de prestatie van de vestigingen continue omhoog. Hierbij moet je denken aan customer service, klanttevredenheid, voorraad nauwkeurigheid en omzet.
Wat biedt Toolstation jouw?
  • Deel uitmaken van een groeiend en ambitieuze organisatie;
  • De mogelijkheid om te leren en te groeien in een veelzijdige functie;
  • Je krijgt zowel goede primaire als secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Dé kans om te werken bij een voorloper in multi-channel Retail.
Wat houdt het werk als Regiomanager in?
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de vestigingen van jouw regio;
  • Coachen en motiveren;
  • Naast jezelf, Toolstation en je medewerkers doen groeien;
  • Het optimaal ondersteunen en versterken van de Toolstation vestigingen;
  • Verantwoording over personeelsplanning, werving en selectie;
  • Het correct laten uitvoeren van de procedures en controle daarvan;
  • Zorgen voor excellent gastheerschap & customer service in de vestigingen.
Wat vragen wij?
  • MBO+ / HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een management functie;
  • Aantoonbare ervaring of affiniteit met het assortiment van Toolstation.
  • Woonachtig in regio Noord-Brabant of Antwerpen;
  • In bezit zijn van een rijbewijs.
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Regiomanager Noord Brabant. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Chantal van der Luit via jobs@toolstation.nl of telefonisch via 071-5815050. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Internship Online Marketing

Toolstation Europe is a multi-channel retailer focusing on selling electrical devices and tools for the construction and DIY sector. With its origins in England Toolstation established itself in the Netherlands and is currently expanding to Belgium, France and Germany. The Headquarters of Toolstation Europe is located in Leiden approximately 20 minutes away from Amsterdam. As a dynamic and fast expanding organization Toolstation seeks to strengthen its Online Marketing Department for the Netherlands. You will work in an international setting surrounded by different nationalities. The focus of your activities will be the Dutch market, in particular the online channel.
Tasks:
  • Research on web-behavior of customer and potential customers
  • Performance measurement of e-mail traffic
  • Cooperating with marketing and product department
  • Optimization of product selection
  • Analysis of online sales
Your profile:
Toolstation is searching for a flexible and encouraged candidate who can thrive in a multinational setting. A hands-on and proactive mentality is required to optimize the online sales of Toolstation. You like to work with different marketing tools or want to increase your proficiency with Google Analytics and different advertisement platforms such as Beslist.nl or Google Adwords? In this case this is the perfect opportunity for you. You will gain knowledge in terms of customer and web/online behavior as well as expertise in the construction and the DIY market of the Netherlands. Duration of the internship is approximately 4 to 5 months, starting from February. In addition, you will work with colleagues from different departments of Toolstation which will provide you with insight of an organization which is built on an international foundation. This will not only help you to enlarge your professional network, but also give you the opportunity to prove and enhance your skills. You will work together with the product team to optimize the selection of our offered products as well as the marketing department to increase the customer satisfaction of our online channels.
Application:
Are you interested in proofing your online marketing skills in a real-life scenario and to take your first steps into the marketing world? Look no further and apply today! Please send your application letter as well as your CV to jobs@toolstation.nl under the subject of “Internship Online Marketing”. Your contact person is Roos Stoffels from the HRM department. In case you got further questions or comments, feel free to contact us under the previous mentioned email address. We are looking forward to welcome you to our team. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Stagiair Customer Service

Stagiair Customer Service Heb jij altijd al willen werken voor een internationale werkgever met een geweldig multi-channel concept? Wil jij ervaring opdoen met administratief werk, telefoneren en een vleugje commercie? Heb jij de wens om vooral inbound te bellen? Kan jij niet wachten om alle klanten van Toolstation blij te maken en te helpen? Dan biedt Toolstation jou de ideale mogelijkheid om in de vorm van een stage werkervaring op te doen. Bovendien krijg je van ons de kans om jezelf te ontwikkelen op het gebied van klantdienstverlening, telefoneren en administreren. Lees snel verder als je meer wilt weten! Op dit moment groeit Toolstation enorm. Natuurlijk is het dan leuk om deel uit te maken van deze groei. Vooral als je die ervaring mag meemaken op customer service. Onze customer service bestaat uit een enthousiast, internationaal team dat dagelijks onze klanten de beste en meest efficiënte service wil aanbieden. Resultaatgerichtheid, mentaliteit en de wil om ervaring op te doen binnen een internationale en dynamische organisatie zijn belangrijke speerpunten in het sollicitatieproces.
Welke kansen er voor jou liggen als Stagiair Customer Service
  • Het verlenen van de best mogelijke service aan klanten;
  • Een bijdrage leveren aan het behouden en vergroten van klanttevredenheid;
  • Zorgen voor een uniforme klantbeleving;
  • Het verbeteren en optimaliseren van onze afdelingsprocessen.
Waarom jij stagiair wil zijn bij Toolstation
  • Je mag werkervaring opdoen bij een internationale, groeiende werkgever;
  • Afhankelijk van jouw opleidingsniveau ontvang je een stagevergoeding;
  • Je krijgt ruime verantwoordelijkheid en vrijheid om te leren;
  • Verschillende beschikbare projecten die je kan oppakken.
Selectie procedure:
Ben je geïnteresseerd in deze stageplaats en volg je een opleiding Marketing & Communicatie, Administratie of Zakelijke Dienstverlening en ben je beschikbaar vanaf september 2017? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Stageplaats Klantenservice. Voor vragen en meer informatie kan per mail of telefonisch contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl of 071-5815050. Je kan dan vragen naar Lennard van Duijn (HR-assistant). Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven  

Stagiair finance

Bij Toolstation hebben we een leuke en interessante stageplaats vrij. Ben je servicegericht een echte teamspeler met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende, dynamische, multi-channel onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Het Toolstation hoofdkantoor is gevestigd in Leiden. Toolstation is druk bezig met het vergroten van het marktaandeel, zowel in binnen- als buitenland. Sinds 2014 is het bedrijf ook actief in Frankrijk, en hopen vanaf begin 2016 in Duitsland. In Nederland gaat het om de bereikbaarheid te vergroten, door middel van het openen van nieuwe verkooppunten. De planning is dat in het komende jaar 20 tot 24 nieuwe Toolstation vestigingen worden geopend in Nederland.
Stage bij Finance & Administration
Toolstation is op zoek naar een stagiair (M/V) ter ondersteuning van de Finance afdeling te Leiden.
Wij bieden
  • Een zeer uitgebreide introductie binnen alle facetten van een modern multi-channel organisatie;
  • Gezellige collega's die graag met je meedenken;
  • Vrijheid om nieuwe administratieve oplossingen te bedenken;
  • Korting op producten;
  • Marktconforme beloning.
Werkzaamheden
  • Boeken van crediteuren facturen in boekhoudprogramma Exact Globe;
  • Afstemmen van de facturen van handelscrediteuren met binnengekomen goederen;
  • Het controleren van de kassa’s van diverse winkels;
  • Alle verder voorkomende dagelijkse administratieve handelingen.
Functie-eisen
  • Je volgt een administratieve opleiding op MBO niveau 4;
  • Sterke communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Je bent collegiaal, proactief en enthousiast maar werkt tegelijkertijd nauwkeurig;
  • Goed in plannen en organiseren;
  • Goede kennis van de Nederlandse taal en Engelse taal.
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nlo.v.v. Sollicitatie Stage bij Finance & Administration. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Financieel Administratief Medewerker

Wegens de groei van het bedrijf is Toolstation per direct op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker. Ben je accuraat met een hands-on mentaliteit en wil je graag aan de slag bij een snelgroeiende en dynamische onderneming? Dan is Toolstation op zoek naar jou! Als Financieel Administratief Medewerker ben je onderdeel van ons dynamische Finance team, dat zorgt voor de financiële afwikkeling van de diverse bedrijven. Je ondersteunt diverse disciplines binnen de Finance afdeling met hun dagelijkse werkzaamheden. Je bent op de hoogte van alle correspondentie op de afdeling, zoals het behandelen van mail en verwerken van inkomende en uitgaande post. Je zorgt ervoor dat de masterdata van leveranciers correct in de systemen staat. Andere bijkomende taken zijn: voorbereiden van digitale facturen, betalingsherinneringen verzenden en uiteraard de teams ondersteunen met de dagelijkse problemen die zich voor doen.
Werkzaamheden
  • Je behandelt inkomende correspondentie van de afdeling Finance voor diverse werkmaatschappijen;
  • Controleren, inboeken en coderen van inkoopfacturen in de financiële administratie;
  • Support bij het debiteurenproces;
  • Zelfstandig uitvoeren van voorkomende administratieve werkzaamheden.
Wat van jou verwacht wordt
  • Je bent accuraat, weet prioriteiten te stellen en hebt een hoge mate van controle;
  • Zowel in teamverband als individueel werken is voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • De juiste kwaliteits- en klantgerichte (proactieve) werkhouding;
  • Je weet je weg in de Microsoft Office programma’s zoals Word, Excel en Powerpoint.
Jij beschikt over
  • Een afgeronde mbo+ opleiding (financieel/economisch);
  • Ervaring in administratieve werkzaamheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Cijfermatig inzicht en sterke administratieve kwaliteiten;
  • Een hands-on mentaliteit.
Selectie procedure
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nlo.v.v. Sollicitatie Financieel Administratief Medewerker. Voor vragen en meer informatie kan per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Warehouse Operations Manager

Toolstation, de snelst groeiende on- en offline winkelketen voor professioneel gereedschap en bouwbenodigdheden, zoekt een gedreven Warehouse Operations Manager voor ons centrale fulfilment center in Leiden en aansluitend voor ons nieuwe onderkomen in Bleiswijk. In dit Center ben je als Warehouse Operations manager verantwoordelijk voor de centrale fulfilment operatie, geef je leiding aan verschillende medewerkers en draag je zorg voor een betrouwbare service naar onze web-klanten en winkels. Je beschikt over de juiste people management skills om het beste uit de medewerkers te halen. De goede werksfeer en jouw streven naar continue verbeteringen resulteert in excellente service, hoge productiviteit en optimale kosten.
Wat biedt Toolstation jou?
  • Een groeiende en ambitieuze organisatie;
  • De mogelijkheid om te leren en te groeien in een veelzijdige functie;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Dé kans om te werken bij een voorloper in multi-channel Retail.
Wat houdt het werk als Warehouse Operations Manager in?
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de prestatie van het fulfilment center;
  • Je geeft direct leiding aan de Teamleiders en indirect aan 60 FTE;
  • Je initieert en implementeert verbeteringen in de fysieke en administratieve processen;
  • Bijwonen van regulier overleg met Inkoop, Marketing, Customer Service en Retail;
  • Je laat je medewerkers groeien;
  • Capaciteit & Personeelsplanning, werving en selectie.
Wat vragen wij?
  • HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring in een logistieke omgeving;
  • Je bent daadkrachtig en hebt een natuurlijk overwicht;
  • Je bent analytisch en resultaatgericht;
  • Goede communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift.
  • Ervaring in een E-commerce operatie (pré);
  • Je hebt ervaring met LEAN Management (pré);
  • Affiniteit met het assortiment van Toolstation;
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Warehouse Operations Manager. Voor vragen en meer informatie kan je contact opnemen met Lennard van Duijn via jobs@toolstation.nl of telefonisch via 071-5815050. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven

Orderpicker Warehouse

Ben je woonachtig in Leiden en omstreken, ga je naar school en heb je in de avonduren en op de zaterdag regelmatig wat uurtjes over? Dan hebben wij mogelijk iets voor je. Wij zijn op zoek naar oproepkrachten die ons team voornamelijk in de avond en op de zaterdag komen versterken. Als Orderpicker ga je in het magazijn helpen met het verzamelen en controleren van de bestellingen van onze klanten. Het is daarnaast ook mogelijk om overdag te werken.
Ons aanbod:
  • Salaris gebaseerd op het DHZ (Doe Het Zelf) CAO
  • Gezellige collega’s
  • Een verantwoordelijke functie
  • Een reiskostenvergoeding
Verantwoordelijkheden:
  • Het verzamelen, inpakken en controleren van klantorders in het centrale magazijn;
  • Verzorgen van de aanvulling van producten voor de diverse shops;
  • Het uitpakken en controleren van inkomende goederen;
  • Uitvoeren van inventarisatiewerkzaamheden.
Functie- eisen:
  • Flexibele beschikbaarheid
  • Collegiale en nauwkeurige werkhouding
Ben je geïnteresseerd in deze functie en sluit je ervaring en/of opleiding aan bij bovenstaand profiel? Stuur dan je CV en motivatie naar jobs@toolstation.nl o.v.v. Sollicitatie Orderpicker Warehouse. Voor vragen en meer informatie kan uitsluitend per mail contact opgenomen worden via jobs@toolstation.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Terug naar boven