Onze vestigingen zijn OPEN voor zakelijke klanten en voor het ophalen van Click & Collect bestellingen (voor alle klanten). Let op: vanwege de drukte kan het iets langer duren voordat je bestelling klaarligt.
Onze webshop is 24/7 OPEN. Houd rekening met langere levertijden bij thuisbezorgen en extreme drukte op onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Klantenservice

Ruilen & Retourneren

Ongebruikte producten met originele verpakking mogen geretourneerd worden. In verband met de huidige coronamaatregelen kunnen op dit moment alleen zakelijke klanten een product retourneren in de winkel. Ben je geen zakelijke klant? Geef dan het product dat je wilt terugsturen (inclusief retourformulier) af bij een PostNL-servicepunt. Het adres waar het pakket naar verstuurd kan worden is: Toolstation Antwoordnummer 17050 2650 VK Bleiswijk Zodra wij het product in goede orde retour hebben ontvangen, storten wij het bedrag binnen 8 – 10 werkdagen op je rekening. Heeft u uw artikel beschadigd of verkeerd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling ruilen/retourneren?

  1. Ruilen/retourneren in één van onze vestigingen. Let op; dit geldt vanwege de huidige coronamaatregelen alleen voor zakelijke klanten. Vind een vestiging bij mij in de buurt.
  2. Gratis opsturen Geef het retourartikel (inclusief Retourformulier) af bij een PostNL-servicepunt en stuur het op naar het onderstaande retouradres: Toolstation Antwoordnummer 17050 2650VK Bleiswijk

Grote/zware pakketten retourneren

Grote/zware pakketten kunnen niet door PostNL verwerkt worden. Valt uw pakket buiten onderstaande voorwaarden, neem dan contact op met onze klantenservice. Max. gewicht = 30 kg Max. langste zijde = 175 cm Max. kortste zijde = 58 cm Max. overige zijde(n) = 78 cm Wilt u een artikel ruilen/retourneren bij Toolstation, vul dan het Retourformulier in.