Oct 8, 2019

Klantpanel | Slaat de spijker op de kop

Het is je vast al opgevallen dat Toolstation hard aan de weg timmert. Het assortiment en het aantal vestigingen groeit. Deze groei hopen we natuurlijk samen met jou doormaken, want we willen dat jij voor Toolstation blijft kiezen. Daarom hebben we onze klanten om hulp gevraagd. Wij willen namelijk weten wat jullie écht van ons vinden, waar we goed in zijn en waar we kunnen verbeteren. Goede service is immers het halve werk.


Om een beter inzicht te krijgen in jullie ervaringen en verwachtingen, hebben wij klanten uitgenodigd en een klantpanel opgericht. Toolstation nodigt echter niet zomaar iedereen uit. Het panel bestaat uit een selecte groep actieve, professionele klanten waarvan wij graag horen wat echt belangrijk is en die graag met ons meedenken. Deze klanten bezoeken ons regelmatig en hebben dus de nodige ervaring met Toolstation. Dat helpt ons om de juiste keuzes te maken zodat wij onze producten en diensten beter kunnen aansluiten op jouw wensen en behoeften.


Samen met onze panelleden zullen wij dieper ingaan op prangende vragen zodat we ervoor kunnen zorgen dat jij tevreden bent en blijft met onze service, onze vestigingen en ons assortiment. Dit doen we door middel van maandelijkse onderzoeken over uiteenlopende onderwerpen en dat allemaal in samenwerking met MWM2, een toonaangevend onderzoeksbureau dat onder andere samenwerkt met Albert Heijn en HEMA.




Samen met het panel zullen we de komende tijd meer te weten komen over onze service, ons garantiebeleid, ons assortiment, het bestelproces en andere vraagstukken. Uiteraard ontvangen onze panelleden samenvattingen en mogelijke acties die volgen naar aanleiding van de resultaten van de onderzoeken.


Interesse?

Deelname aan het panel is (helaas) alleen op uitnodiging.