Advies

Veelgestelde Vragen

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u hier uw wachtwoord opnieuw instellen en het e-mailadres invoeren waarmee u zich hebt geregistreerd. Je ontvangt dan een e-mail met een link voor een nieuw wachtwoord.

  • Ik heb een bestelling geplaatst om af te halen, maar ik wil hem niet meer.

    Als u de bestelling wilt annuleren voor een volledige terugbetaling, ga dan naar de winkel of neem contact met ons op voor uw terugbetaling. Uw artikelen worden 14 dagen vastgehouden in het Toolstation-filiaal van uw keuze. Daarna wordt uw bestelling weer op voorraad gelegd en automatisch terugbetaald.

  • Ik ben er niet om mijn bestelling in ontvangst te nemen.

    Als er niemand beschikbaar is om voor de levering te tekenen, laat de koerier een kaartje “Sorry We hebben je gemist” achter en probeert het bij een buurman of een plaatselijk postkantoor af te geven. Als dit niet mogelijk is, proberen ze het de volgende dag opnieuw te bezorgen. Op de “Sorry We Missed You”-kaart staat vermeld welke andere bezorgopties beschikbaar zijn als dit niet uitkomt.