Door de drukte zijn onze levertijden en de reactietijden van onze klantenservice langer dan je van ons gewend bent. Onze excuses en bedankt voor je begrip. Meer info
Let op: Onze vestigingen zijn gesloten met Pinksteren

Reparatie en garantie



Hieronder vind je de meest gestelde vragen over reparatie en garantie. Staat je vraag hier niet bij? Bekijk dan onze andere vragen of neem dan contact op met onze klantenservice.

 
Op alle producten uit ons assortiment heb je 12 maanden garantie. Bovendien kan de garantietermijn van sommige producten met twee jaar worden verlengd door het product binnen 30 dagen na aankoop op de website van de fabrikant te registreren. Je moet dan wel over een garantiecertificaat beschikken.
De garantie geldt tot één jaar na datum van aankoop tenzij de garantieperiode via de fabrikant verlengd is en de klant beschikt over een garantiecertificaat. Als jouw product een defect vertoont, neem dan het product, het aankoopbewijs en eventueel het garantiecertificaat van de fabrikant mee naar een van onze vestigingen of stuur je product op.
De garantie is niet van toepassing op producten die niet langer onder de (verlengde) garantietermijn vallen, producten die zijn aangepast, overbelast, opengemaakt of waar volgens de gebruiksaanwijzing niet op de juiste manier mee om is gegaan.
Ja, dat kan! Neem het defecte product en de factuur met ordernummer mee naar een van onze vestigingen, dan sturen wij het naar de reparateur.
Ja, dat is mogelijk! Geef het product samen met het aankoopbewijs en het volledig ingevulde retourformulier af bij een PostNL-servicepunt. Het adres waar het pakket naar verstuurd kan worden is:
  • Toolstation
  • Antwoordnummer 17050
  • 2650 VK Bleiswijk

 

Terug naar veelgestelde vragen