Reparatie en garantie



Hieronder vind je de meest gestelde vragen over reparatie en garantie. Staat je vraag hier niet bij? Bekijk dan onze andere vragen of neem dan contact op met onze klantenservice.

 
Alle producten uit ons assortiment worden geselecteerd en gecontroleerd op kwaliteit en hebben een minimale garantieperiode van 12 maanden. Wanneer een product kapot gaat, kun je langskomen in een van onze vestigingen of het product per post terugsturen.
Wij bieden een niet-goed-geld-terug-garantie van 30 dagen als je toch niet tevreden bent met het product. Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als bij retourneren. Deze producten kunnen dan ook alleen ongebruikt en in de originele verpakking aan ons worden geretourneerd. Wanneer je iets wilt retourneren dan is dat geheel gratis. Klik hier voor meer informatie over ons retourbeleid.
Dat is mogelijk! Je kunt het product voor reparatie aanbieden in de vestiging. Wij versturen het defecte product dan naar de reparateur.
Ja, dat is mogelijk! Geef het product dat je wilt laten repareren (inclusief retourformulier) af bij een PostNL-servicepunt. Het adres waar het pakket naar verstuurd kan worden is:
    Toolstation
    Antwoordnummer 17050
    2650 VK Bleiswijk
 

Terug naar veelgestelde vragen