Onze vestigingen zijn OPEN voor zakelijke klanten en voor het ophalen van Click & Collect bestellingen (voor alle klanten). Let op: vanwege de drukte kan het iets langer duren voordat je bestelling klaarligt.
Houd rekening met langere levertijden en extreme drukte op onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Retourneren

Retourneren


Kan ik bij jullie producten ruilen?

Kan ik bestelde producten terugsturen?

Kan ik online bestelde producten ook in de vestiging terugbrengen?

Welk termijn hanteren jullie voor het retourneren van producten?

Wat voor voorwaarden hanteren jullie voor retourneren?

Wat moet ik doen in het geval van schade bij levering?

Mag ik het product openen en/of gebruiken voordat ik mag retourneren?

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Ik woon in Belgie, kan ik mijn online bestelling ook retourneren in een Belgische vestiging?


Let op! In verband met coronamaatregelen kunnen wij tussen woensdag 24 maart en woensdag 31 maart tijdelijk geen retouren verwerken. Hierdoor kan het langer duren voordat je de retourzending wordt terugbetaald.

071 – 581 50 50

Ma – vrij:
8.00 – 18.00 u
Za:
8.30 – 17.00 u
Zo + feestdagen:
Gesloten

Ma – vrij:
8.00 – 18.00 u
Za:
8.30 – 17.00 u
Zo + feestdagen:
Gesloten

Ma – vrij:
8.00 – 18.00 u
Za:
8.30 – 17.00 u
Zo + feestdagen:
Gesloten

Bekijk hier locaties en openingstijden van onze vestigingen

Verwachte reactietijd: 3/4 dagen